p2foto

P2 is een Duits make-upmerk dat verkocht wordt bij de DM. De week voor kerst was ik in Duitsland en besloot ik weer even een kijkje te nemen bij de DM. Gellak en UV-lampen voor nagellak zijn nu erg populair dus het lakje “All light UV nail polish” viel me direct op. Ik nam de kleur 030 petite pink mee naar huis, een leuk fel roze kleurtje!

P2 achterkant

Op de achterkant staat dat je het lakje 2 minuten bij natuurlijk daglicht moet laten drogen of 90 seconden onder een UV-lamp. Thuis heb ik geen UV-lamp dus ik was wel benieuwd wat deze nagellak zou doen als ik het normaal aan zou brengen.

p2

Dit is het resultaat! Ik heb hier 2 laagjes opgedaan. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over deze nagellak! Op de verpakking staat dat je hem 2 minuten moet laten drogen, maar ik denk dat mijn nagels na een minuutje al goed droog waren! Daarnaast glanst deze nagellak al mooi van zichzelf.

 

Ik ben erg te spreken over de nagellakjes van P2. Ze zijn goedkoop en drogen snel. Het enige nadeel is dat je deze nagellak dus niet in Nederland kunt kopen.

