Tassen van Louis Vuitton zijn er in alle soorten en maten. De Louis Vuitton Speedy is één van de bekendste modellen. Voor mij was dit ook het eerste model tas van Louis Vuitton wat ik aanschafte. In dit artikel vertel ik je alles over deze tas en mijn ervaringen ermee. Lijkt het je leuk om meer te weten te komen over deze tas? Lees dan snel verder!

Louis Vuitton Speedy

De Louis Vuitton Speedy is een simpel model tas en past eigenlijk bij elke outfit en/of gelegenheid. De Speedy is er in verschillende maten en kleuren. Zelf heb ik de kleinste maat, de tas is 25 centimeter breed. Verder heb je de Speedy nog in de maten 30,35 en 40. Ook is de tas in verschillende motieven verkrijgbaar, namelijk de motieven Damier Ebene (dit is het motief die ik heb), Damier Azur (hetzelfde motief als die van mij alleen dan in het wit met grijs) en het Monogram motief (dit is het motief met het logo van Louis Vuitton).

Louis Vuitton Speedy

Zoals hierboven is te zien heb ik ervoor gekozen om mijn initialen in de tas te laten zetten. Dit wordt gratis voor je gedaan in de Louis Vuitton winkel. Je kan maximaal vijf letters of tekens op de tas laten zetten in verschillende kleuren en lettertypes.

Louis Vuitton

De tas heeft een ruime binnenkant met één vakje aan de zijkant, onder dit vakje is ook de ID-code van de tas te vinden.

image2 - kopie

Ook kun je de tas dicht maken met dit slotje. Zelf doe ik dit nooit omdat je dan steeds als je iets uit je tas moet hebben vijf minuten bezig bent om de tas open te krijgen! Wel laat ik het slotje altijd ergens aan de tas hangen als leuk accessoire.

image3

Ik heb de tas nu ongeveer drie jaar en gebruik hem nog steeds super veel! Zoals ik eerder al vertelde past de tas overal bij en passen er ook nog eens behoorlijk wat spullen in, iets wat je misschien niet direct zou verwachten. Een nadeel van de tas is de prijs…. in de winkel kost deze tas maar liefst 645 euro! Wel heb je dan een tas van een hele goede kwaliteit. De tassen van Louis Vuitton gaan jaren mee, ik heb nog een andere Louis Vuitton tas die al 20 jaar oud is en ook deze tas is nog helemaal onbeschadigd en mooi! Zelf vind ik de tassen in de winkel ook enorm duur, ik heb er daarom ook voor gekozen om deze tas via Marktplaats aan te schaffen, hierdoor heb ik honderden euro’s bespaard. Wel loop je via Marktplaats natuurlijk het risico dat je een neppe tas koopt.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Als je verder nog vragen of suggesties hebt zie ik deze ook graag hieronder verschijnen. Vergeet ons ook niet te volgen via Bloglovin.

 

 

 

 

