In de winter vind ik het heerlijk om met een lekker kopje thee mijn bed in te duiken en een leuke serie te kijken. Sterker nog: als ik een serie écht leuk vind kijk ik hem het liefste dezelfde dag nog af. Hieronder vind je mijn favoriete series!orange

Orange is the new black
In deze serie belandt Piper Chapman in de gevangenis. Je ziet wat zij in de vrouwengevangenis meemaakt, maar ook hoe de familie buiten de gevangenis hier mee omgaat. Ik hoor vaak dat mensen deze serie niet leuk vinden en slecht geacteerd. Zelf ben ik echt gek op deze serie! Ik stoor me niet aan hoe ze acteren en ik zit iedere minuut geboeid te kijken. Vanaf juni kunnen we weer genieten van een nieuw seizoen (14 afleveringen!).

 

 

aboutaboy

About a boy
Een leuke en grappig korte serie die meestal zo’n 20 minuten duurt. About a boy gaat over Will Freeman, een man die een succesvol kerstlied heeft gemaakt en daardoor geen baan nodig heeft. Op een dag komt Marcus met zijn hippie-achtige moeder Fiona naast hem wonen. Marcus en Will worden best friends en maken van alles mee. De afleveringen duren niet te lang, je hoeft niet te veel na te denken en zijn gewoon erg leuk. Ik hou van deze serie! 

 

maids

Devious maids
Van alle series is dit momenteel zeker mijn favoriet! Deze serie wordt op TLC uitgezonden, maar ik kon natuurlijk niet wachten en heb heel seizoen 2 binnen een week afgekeken. Devious maids gaat over een groepje schoonmaaksters (maids) bij rijke mensen in Beverly Hills. Er gebeurt van alles, in het eerste seizoen wordt er een maid vermoord en Marisol, de nieuwe maid, gaat op onderzoek uit. Een heerlijke serie om te volgen, ik kan niet wachten op seizoen 3!

 

awkward

Awkward
Volgens mij hoef ik hier niet te veel woorden aan te wijden omdat iedereen deze serie al kent. Wanneer MTV weer een weekendbreak heeft van awkward zit ik weer het hele weekend aan de televisie vastgeplakt, ook al heb ik alle afleveringen al gezien. Dit jaar zal het vijfde, en helaas ook laatste, seizoen van awkward uitgezonden worden.

En verder…
Hoe fout het ook klinkt, ik ben gék op vrijwel alle MTV programma’s. Catfish kijk ik erg graag, maar ook jersey shore, geordie shore, disaster date, teen mom en plain jane zijn programma’s die ik regelmatig kijk.

Wat zijn jouw favoriete series?

