Na veel positieve verhalen te hebben gehoord en gelezen over bestellen bij The make-up spot besloot ik zelf ook maar eens te bestellen. Ik rekende 4 items af, kijk je mee?

primer

Allereerst ging ik voor de eye prime fx oogschaduwbasis van Beauty UK. Ik ken het merk zelf niet, maar mijn geliefde Urban Decay Primer Potion is helaas op. Tijd om iets nieuws uit te proberen!

chinaglaze

Ook kocht ik deze nagellak β€œIn A Lily Bit” van China Glaze. Ik heb al een aantal China Glaze lakjes en ben erg tevreden over dit merk! Dit lakje kostte slechts €2,96 dus dat kon ik niet laten liggen. Dit is een mooi licht roze/lila kleurtje die volgens mij altijd kan.

sleek-pixie-pink-blush-250x250

Mijn veel gebruikte Sleek Blush in Rosegold heb ik laatst laten vallen waardoor hij nu bijna op is. Ik wilde deze blush opnieuw bestellen, maar hij was helaas uitverkocht! Ik ging voor een ander kleurtje: Pixie Pink.

w7-in-the-buff-eyeshadow-palette-voorkant-500x500

Het laatste product dat ik besteld heb is het W7 In the buff oogschaduwpalette. Ik ben dol op nude oogschaduw kleurtjes en dit schijnt een dupe te zijn van het Urban Decay naked 2 palette. Tijd om dit zelf te testen!

Ik vind de site handig en overzichtelijk werken. De verzendkosten zijn €3,95 en voor 16:00 besteld is de volgende dag in huis. Dat moest ik natuurlijk even uit proberen en ik heb mijn bestelling om 15:57 voltooid. Okay, eerlijk: het was puur toeval, maar altijd leuk om even te proberen. En ja hoor, ik kreeg mijn bestelling de volgende dag al! Het zou tussen 16:00 en 19:30 geleverd worden, meneer de postbode was er om 16:10, daar hou ik van! Wat ook leuk is, is dat je bij iedere bestelling spaarpunten ontvangt, waarbij je de volgende keer korting krijgt.

Ik ben erg blij met mijn nieuwe make-upjes! Jullie zullen later meer hiervan zien.

Heb jij wel eens besteld bij de make-up spot?

