P1070702I’ll take you to the candyshop tutududu… Als ik mijn haar was met de producten van Aussie zit dit nummer meteen in mijn hoofd. Vandaag een review van de miracle moist shampoo en 3 minute miracle reconstructor deep conditioner.

Aussie is een haarverzorgingsmerk gebaseerd op Australische invloeden. Het wordt bij de drogist verkocht, onder andere bij Etos en Kruidvat. De prijs van de shampoos ligt rond de 7 euro, de prijs van de 3 minute miracle conditioner ligt rond de 9 euro. Je hebt verschillende lijnen waaronder een lijn voor droog haar en een lijn voor volume.

aussie shampoo

Shampoo
De Aussie miracle moist shampoo is special ontwikkeld voor droog en beschadigd haar. Op de voorkant van de verpakking staat als speciaal ingrediënt Australian macadamia nut oil. Deze olie schijnt een verzorgende werking te hebben. In één shampooverpakking zit 300 ml.Als ik mijn haren heb gewassen met de shampoo voelen mijn haren nogal stroef aan. Je hebt écht een conditioner nodig en kan niet alleen met geshampood haar de douche uit stappen. Nou is dit voor mij geen probleem, want ik gebruik altijd conditioner.

aussie 3mm

3 minute miracle reconstructor deep conditioner.
De naam is in ieder geval al een hele mond vol. Maar, zoals de naam als zegt is het de bedoeling dat je dit product in je (natte) haren smeert, 3 minuten laat intrekken en weer uitspoelt. In dit product zit Australian Balm Mint extract, dit zorgt ervoor dat je je haar weer goed onder controle kan houden en zorgt voor extra glans. De inhoud van deze verpakking bevat 250 ml. Ik vind de verpakking echt heel handig. Je hoeft er alleen maar in te knijpen en je conditioner komt er al uit, geen gedoe met dopjes en klepjes. En wat is dit spul fijn zeg! Het maakt mijn haar echt heerlijk zacht en goed doorkambaar!

Eind oordeel
De geur van beide producten vind ik in eerste instantie erg lekker. Helaas vind ik mijn haar aan het eind van de dag niet meer lekker zoet ruiken, maar heeft het eerder een licht muffige geur. Niet overdreven, maar wanneer je aan je haar ruikt, ruikt het niet super fris. De 3mm conditioner is erg fijn! Het maakt mijn haar heel zacht.

Zou ik de producten opnieuw kopen? De shampoo waarschijnlijk niet, ik vind dat er fijnere shampoos zijn voor een lagere prijs. De conditioner zou ik opzich wel opnieuw kopen, maar wel als deze in de aanbieding is.

Heb jij al iets van Aussie geprobeerd? 

 

