Al langere tijd ben ik benieuwd naar de nagellakjes van Fogan, deze kosten slechts 1 euro! Super goedkoop zijn de lakjes dus maar wat voor kwaliteit krijg je ervoor? Met kerst kreeg ik deze twee nagellakjes cadeau, tijd om ze uit te testen! Kijk jij mee?

Fogan nail polish

Mijn eerste indruk……, ik vind de flesjes er mooi uitzien. Simpele flesjes met een mooie gouden dop.

Fogan nail polish

Ik kreeg twee kleuren Fogan nail polish, kleur nummer 03 een soort perzik-roosachtig kleurtje en de kleur nummer 39 een bordeauxrode kleur. Beide kleuren vind ik er in het flesje mooi uitzien.

Fogan nail polish

Tijd om de nagellak te gaan testen! Als eerste lakte ik met het perzikachtige kleurtje. Het kwastje lakt verassend fijn! Het kwastje is schuin afgesneden wat prettiger lakt dan een recht afgehakt kwastje (iets wat je wel sneller zou verwachten bij een nagellak van één euro!). Op de foto hieronder heb ik 2 laagjes opgedaan. De kleur op de nagels is dezelfde kleur als de kleur in het flesje. Tot zover ben ik hier erg over te spreken!

Fogan nail polishFogan nailpolish

Als tweede lakte ik met de bordeauxrode kleur. Op de foto hieronder heb ik maar één laagje nagellak op, ik vond de kleur zo al dekkend genoeg. Ook vind ik het heel erg prettig dat de nagellak heel erg snel droogt. Binnen twee minuten nadat ik de nagellak had opgedaan kon ik alles weer doen. Ik vind dit een groot pluspunt, want ik vind het vervelend om een kwartier niks te doen en te wachten tot mijn nagellak droog is.

Fogan nailpolishFogan nailpolish

Eindconclusie:

Er zitten voor- en nadelen aan de nagellak van Fogan. De nagellak dekt goed en droogt snel op. Ook het kwastje lakt erg fijn! Jammer genoeg blijft de nagellak niet heel erg lang zitten, na een dag zie je de eerste kleine beschadigingen ontstaan en na twee dagen is de nagellak behoorlijk gechipt. Belangrijk om hier nog bij de te vermelden is dat ik geen top coat heb gebruikt, als je dit wel doet blijft de nagellak misschien langer mooi zitten.

Ik zou deze nagellak zeker opdoen als ik haast heb en toch een leuk kleurtje op de nagels wil of bijvoorbeeld voor een avondje stappen. Deze nagellak is niet aan te raden als je wil dat je nagellak een week blijft zitten want dat gaat deze nagellak niet redden!

Voor de prijs van één euro vind ik deze nagellak zeker wel een aanrader! De nagellak van Fogan is online verkrijgbaar op http://www.fogan.nl/Webwinkel-Category-604894/Nagellak.html.html in diverse kleuren!

Hebben jullie nagellak van Fogan? Wat vinden jullie ervan?

xxx

 

 

 

 

