sleek

Vandaag heb ik een review voor jullie van een blush van sleek. Ik heb al één blush van sleek, namelijk rose gold. Deze kleur is waarschijnlijk voor de meeste van jullie wel bekend. Toen ik laatst make-up ging bestellen bij de makeupspot wilde ik weer mijn favoriete blush bestellen. Helaas was deze toen op dus ik besloot voor een ander kleurtje te gaan: pixie pink.

xxxx

Ik vind de verpakking van sleek blushes erg mooi. Simpel zwart en strak. Dit is ook wel meteen het nadeel: aan de buitenkant kun je niet snel en gemakkelijk zien welke kleur het is. Wanneer je meerdere sleek blushes hebt kan dit vervelend zijn. Aan de binnenkant van de verpakking zit een spiegel. Ik moet toegeven dat ik deze niet gebruik, maar het is wellicht handig voor vakantie.

P1070687 P1070691

Zoals je op de foto kunt zien lijkt de kleur erg fel. Nouja lijkt? Dat is hij ook gewoon! Het is een prachtige mat roze kleur. De pigmentatie van de blush is echt heel goed. Ik breng de blush zelf aan met een kwast met wijde haren, zodat ik niet meteen op een clowntje lijk! Ook vind ik dat de blush goed blijft zitten.P1070688Al met al ben ik echt heel erg tevreden over de blush van sleek! Als je van felle en koele blushes houdt kan ik je deze kleur zeker aanraden. Je kunt sleek blushes in diverse webshops bestellen, waaronder boozyshop en themakeupspot. De prijs van de blush ligt rond de €5.45 en hier krijg je 8 gram voor.

Wat vind jij van deze kleur?

 

 

 

