Valentijnsdag staat weer voor de deur! Lekker romantisch doen en lief zijn voor elkaar. Ik ben niet echt een romanticus en vind het altijd hartstikke lastig om elk jaar weer iets leuks en nieuws te verzinnen voor mijn vriend. Ik ben op het internet opzoek gegaan naar leuke dingen om te doen of te geven voor Valentijnsdag. Kijk jij mee naar mijn tips?Valentijn

Verrassingen voor hem:

Tot nu toe bestaat de doelgroep van onze blog alleen uit vrouwen, vandaar dat ik maar begin met de verrassingen voor hem!

  1. Liefde gaat door de maag.. Zeggen ze wel eens. Verras je geliefde met een ontbijtje of bereid een lekkere maaltijd voor jou en je vriend voor. Het hoeft niet ingewikkeld te zijn, gewoon iets wat hij lekker vindt! Wat ook leuk is, is om samen lekker te koken!
  2. Tijdens mijn zoektocht kwam ik een leuke website tegen met allerlei leuke Valentijns cadeautjes. Zoek een leuke foto uit van jou en je geliefde samen en laat deze afdrukken op het item dat je cadeau wil doen, zo heb je een leuk cadeautje! Op de website hebben ze cadeautjes in verschillende prijsklassen.Β  Link: http://www.yoursurprise.nl/valentijnscadeau?gclid=CMrUi9D_yMMCFSYHwwodAC0AdA
  3. Wat ook nog leuk is om bij je cadeautje te doen is een kaart met bijvoorbeeld een lief verhaaltje erin. Via http://www.greetz.nl kun je je eigen kaart samenstellen.
  4. Gewoon gezellig een filmpje kijken. Zet een film op waar jullie allebei van houden, kaarsjes aan, dekentje erbij en klaar ben je!

 

Verrassingen voor haar:

Voor vrouwen is het altijd stukken gemakkelijker om verrassingen voor te verzinnen. Misschien is dit wel omdat ik zelf een vrouw ben…. Vrouwen vinden gewoon veel meer dingen leuk.

  1. Chocola! Ik ben gek op chocola in alle smaken, soorten en vormen haha, altijd leuk om cadeau te krijgen.
  2. Bloemen. Misschien een beetje een standaard verrassing voor Valentijnsdag maar vooralsnog vind ik het leuk!
  3. Daimonds are a girl’s best friend! Sieraden cadeau krijgen is altijd leuk en een lief gebaar!
  4. Verder denk ik dat wij vrouwen alle verrassingen wel leuk vinden, het gaat tenslotte om t gebaar en of het nou een kleine of grote verrassing is maakt niet uit. Het is altijd lief dat iemand aan je denkt!

Valentijn home inspiratie:

Tijdens mijn zoektocht op het internet kwam ik hele leuke home artikelen tegen voor Valentijn en het leek mij leuk om deze met jullie te delen.

Romantisch ontbijtje!
Romantisch ontbijtje!

Romantische zithoek

Perfecte Valentijns woonkamer, rozen, kaarsjes aan en een fluffy dekentje op de bank!

SlaapkamerSlaapkamer inspiratie, mis alleen nog wat kaarsjes…

 

Ik hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben gehad! Zelf ga ik op Valentijnsdag lekker samen met m’n vriend koken en lekker een filmpje kijken. Wat gaan jullie doen met Valentijn?

Vergeet ons niet te volgen via Bloglovin en Instagram om op de hoogte te blijven van al onze artikelen!

