De afgelopen maand(en) was er in veel winkels sale, daar hou ik van! Bij de Bijenkorf kocht ik online deze winter Minnetonka’s met 50% korting!  Kijk je mee naar nog meer in de sale geshopte items?

Minnetonka

Als eerste kocht ik dus deze Minnetonka’s! Ik had al een paar Minnetonka’s voor in de zomer, ik heb deze al vijf jaar en draag ze nog steeds! M’n zusje had een tijdje geleden deze winter Minnetonka’s gekocht in het zwart en ik vond ze hartstikke leuk. Toen ik op de webshop van de Bijenkorf keek zag ik ze in het grijs en met 50% korting en ook nog eens in mijn maat! Ik heb maat 38 en dit is meestal de maat die het snelste uitverkocht is. Ik kocht de schoenen nu voor 65 euro. Ze zijn heerlijk warm en aan de binnenkant helemaal met bont.

Minnetonka

 Vanaf de achterkant!

Verder kocht ik een aantal broeken in de sale. Als eerste twee broeken bij de Bijenkorf, alweer… haha.

broeken

Ik kocht een Levi’s broek met 30% korting en een MET broek met 50% korting. Ik heb ervoor gekozen om een simpele Levi’s broek te nemen die eigenlijk overal wel bij past. Dit is mijn eerste Levi’s broek en tot nu toe bevalt die goed!

Levi's

Wel heb ik al een aantal MET spijkerbroek waar ik erg tevreden over ben. Nu kocht ik deze zwarte joggingbroek. Zwart met een beetje een glansje en een slangenprint patroon, leuk om aan te hebben met een zwart shirtje.

MET

 

De derde en laatste broek kocht ik bij de Zara. Een donkere broek met gaten erin, ook leuk om in de zomer te dragen. Ik nam de broek mee voor 10 euro, normaal was die 39.95. Op onze Instagram staat een foto waarop ik de broek aan heb.

Zara

 

Zara

 

trui

Ook kocht ik bij de Bijenkorf deze grijze trui van Benneton. Ik geloof dat er op deze trui 70% korting zat, de trui koste me ongeveer 15 euro, niet duur! Eigenlijk is het gewoon een grijs ding met gaten erin maar met een zwart shirtje eronder staat het hartstikke leuk en hij is heerlijk warm!

sieradendoosje

Iets anders wat ik bij Primark in de aanbieding kocht was dit schattige doosje. Primark is natuurlijk al hartstikke goedkoop maar dit doosje was in plaats van 6 euro nu maar 3 euro!!! Ik gebruik dit doosje nu om mijn meest gedragen sieraden in te doen. Zo zijn mijn sieraden toch netjes opgeruimd en het ziet er ook nog eens leuk uit!

Wat vinden jullie het leukste item? Hebben jullie ook leuke dingen in de sale gekocht?

Vergeet ons niet te volgen via Bloglovin en Instagram! Zo blijf je op de hoogte van al onze artikelen!

xxx

 

