Ik hou ervan om s’avonds met een lekker kopje thee op de bank te zitten en te genieten van een leuke of spannende film. Vandaag laat ik jullie een aantal favoriete zien! Kijk je mee?

The Hangover:

De drie Hangover films zijn echte favorieten van mij, ik vind ze geweldig. Een aantal mannen die een vrijgezellenfeest hebben en de volgende ochtend wakker worden en geen idee meer hebben van wat voor rare dingen er die nacht zijn gebeurd. Deel 1 en deel 3 vind ik zelf het leukst.

De laatste film:

The Equalizer:

Ik heb deze film laatst in de bios gezien en vond het echt een spannende actiefilm.

Robert McCall (Denzel Washington) is een man met een geheimzinnig verleden. Hij woont in Boston en leidt een onopvallend bestaan. Zijn leven verandert als hij de jonge prostituee, Teri, probeert te redden. Hij komt oog in oog te staan met gewelddadige Russische gangsters en probeert deze één voor één uit te schakelen.

The Hobbit:

Een soort film waar je van moet houden. Ik vind dit soort films hartstikke leuk net zoals The Lord of the Rings en The Hunger Games. The Hobbit vind ik heel erg mooi gemaakt, met nieuwe technologie van nu lijken alle verzonnen wezens net echt!

The Hobbit is een verhaal over een hobbit (klein persoon met grote voeten) die wordt uitgekozen om mee te gaan op avontuur met een aantal dwergen, die hun koninkrijk willen heroveren. Op de tocht naar het koninkrijk toe maakt het gezelschap allemaal spannende avonturen mee. Het verhaal wordt verdeeld in drie films.

De eerste film:

Tower Heist:

Ook één van mijn favoriete films is Tower Heist een grappige maar ook spannende film. Een groep gewone mannen wil twintig miljoen dollar stelen van een miljardair die een crimineel bleek te zijn en miljarden heeft gestolen, waaronder hun pensioengeld.

Grown ups:

Grown Ups is een grappige film en gewoon gezellig om te kijken als je zin hebt om een avondje te lachen.

In 1978 winnen vijf vrienden samen met hun coach “Buzzer” het basketbalkampioenschap in de middenschool. Tijdens de viering moedigt de coach hen aan om hun leven op dezelfde manier te leiden als hun kampioenenmatch.

32 jaar later zijn de vijf vrienden uit elkaar gegroeid. Lenny Feder is een machtige Hollywood talent-agent en is getrouwd met Roxanne . Eric Lamonsoff is co-eigenaar van een tuinmeubelbedrijf en getrouwd met Sally. Kurt McKenzie is een huisman, getrouwd met Deanne. Rob Hilliart is een pacifistische veganist, driemaal gescheiden, en nu getrouwd met Gloria, die dertig jaar ouder is. Marcus Higgins is een luie vrouwenversierder.

Wanneer ze vernemen dat hun coach overleden is, keren ze allen terug met hun families voor de begrafenis. Lenny huurt het huis aan het meer waar het overwinningsfeest in ’78 plaatsvond voor de vijf vrienden en hun familie gedurende het 4th of July weekend. Gedurende hun verblijf herhalen ze spelletjes en dergelijke uit hun kindertijd.

Dit waren mijn favoriete films voor nu! Wat is jullie favorieten film? En wat voor favorieten zouden jullie nog meer willen zien van ons?

Vergeet ons niet te volgen op Instagram en Bloglovin!

xxx

 

