De meeste van jullie kennen de ‘at the moment’-tag wel. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven en heb onderwerpen toegevoegd en weggelaten. Wil je weten wat ik vandaag droeg, hoorde en wat mij allemaal bezig heeft gehouden? Lees dan gauw verder!

ATM

Op het moment dat ik dit typ is het donderdag 12 februari. De ochtend begon voor mij moeizaam want ik was al vanaf half 7 wakker. Om kwart voor 12 moet ik thuis weg om naar school te gaan (samen met Marlie!) daarna gaan we gezellig samen de stad in. De stad is voor ons Den Haag centrum.

Eten & DrinkenP1070807
Op dit moment eet ik crackers met kaas en drink ik een kopje thee. Ik koos vandaag voor Turkish apple, samen met green tea cranberry is dit mijn favoriete thee! 

Make-upP1070800

Dit zijn alle producten die ik gebruikt heb.

P1070801 P1070802

Foto 1: Essence liquid eyeliner, Beauty UK eye primer, Volume million lashes mascara van L’oréal en Rimmel stay matte liquid mousse foundation.
Foto 2: W7 in the buff oogschaduwpalette, Miss sporty so matte gezichtspoeder, Miss sporty tan up bronzer en catrice blush in 050 Apropos Apricot.

Parfum
P107079847875_533dd65e48a932102fd85cf3fe712456_woman
Het parfum dat ik vandaag draag is Woman van Christina Aguilera. Ik hou erg van de parfums van Christina en dit is mijn nieuwste aanwinst. De topnoten bestaan uit sappige ananas, goudgele peren en felroze peperbessen. Hartnoten: witte bloemen zoals de tedere witte magnolia. De basisnoten zijn goudgele amber en muskus.

Nagellak
P1070813 P1070812

Sorry voor de tweede wazige foto, maar hier kun je het beste zien wat voor effect deze nagellak heeft. Ik droeg P2 Satin Supreme in de kleur 060 Queenly Rose. De kleur heb ik vooral op gedaan omdat hij zo lekker snel droogt. De finish is apart en lastig om goed op een foto te laten zien.

Kleding
P1070796

Vandaag ga ik voor mijn nieuwe primark blouse. Ik ben echt verliefd op de kleur! Ik droeg er een hemdje onder van de primark en een zwarte skinny van de Only. Natuurlijk konden de gekke sokken niet ontbreken!

P1070804 P1070805

De schoenen die ik er bij aan heb getrokken zijn deze zwarte laarsjes. De binnenkant is helemaal fluffy dus jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik deze laarsjes graag draag!

GeurP1070808Wat ruik ik op dit moment? Deze heerlijke kaars Lugga van de Ikea.

Geluid
Wat hoor ik op dit moment?

Dit dus. Het ietwat foute, maar toch fijne liedje van SBMG.

 

Zo, dus dit was mijn At the moment van vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wil je weten wat ons nog meer bezig houdt op een dag? Volg @tamaraenmarlie op instagram.

 

Wat ga jij doen vandaag?

