Hoi!

Vandaag heb ik een product test voor jullie. Ik kocht afgelopen donderdag in de Action deze set mini nail polishes van Max & More voor maar 0,79 cent! Benieuwd naar wat ik van deze lakjes vind? Lees dan snel verder!

Nagellak

Ik liep samen met Tamara in de Action en we keken bij de make-up schappen, daar zag ik deze drie schattige pastelkleurtjes voor 0,79 moest ik ze wel meenemen!

Nagellak

Gebruiksaanwijzing

Het setje bestaat uit een mintgroene kleur, een lichtroze kleur en wat donkerdere groen/blauwe kleur. De inhoud van de flesjes is 0,3 ml, zit is niet heel veel maar daarom zijn deze lakjes uitermate geschikt om bijvoorbeeld mee te nemen op reis! Wat ook erg grappig vond is dat aan de achterkant van het doosje wordt uitgelegd hoe je de nagellak moet aanbrengen. Ik hoop dat jullie het kunnen lezen, maar er staat dat de nagellak met het kwastje moet worden aangebracht en dat er twee lagen moeten worden aangebracht.

Nagellak

Het eerste kleurtje wat ik probeerde is de lichtroze kleur. Het kwastje lakt fijn en je brengt de nagellak er makkelijk mee aan. De kleur zelf is ligt en aan één laagje heb je dus niet genoeg (maar dit wordt ook al aangegeven in de gebruiksaanwijzing) , ook valt mij helaas op dat de nagellak streperig opdroogt, jammer! Na het aanbrengen van het tweede laagje worden de strepen wel wat minder. De lak droogt wel heel erg snel op, dit vind ik een groot pluspunt!

Nagellak

Toen werd het tijd om de tweede kleur te testen, de groen/blauwe kleur.

Nagellak

Mijn eerste reactie: Wauw wat een mooie kleur! Je moet ervan houden en het is niet een kleur die bij alles past maar ik vind hem persoonlijk erg mooi en ga hem zeker vaker dragen! Omdat dit een wat donkerdere kleur is heb ik maar één laagje op gedaan, dit geeft voor mij al voldoende resultaat. Ook valt mij op dat ik bij deze kleur helemaal geen lelijke strepen krijg. Hieronder de kleur op mijn nagels, ik moet erbij zeggen dat de kleur er in het echt wat groener uitziet dan op de foto!

Nagellak

Nu rest alleen nog de mintgroene kleur!

Nagellak

Mintgroen vind ik altijd zo een schattig kleurtje voor op de nagels. Qua lakken komt deze erg overeen met de lichtroze kleur. Het is een lichte kleur en heeft dus twee laagjes nodig. Zoals je hieronder ziet zie je bij deze kleur na twee laagjes nog wel het streperige effect.

Nagellak

 

De conclusie:

Eigenlijk ben ik best te spreken over deze lakjes! Ze drogen snel en lakken gemakkelijk. De lichtere kleuren drogen wat streperig op maar na het aanbrengen van de tweede laag wordt dit wel minder. De lak blijft een dag goed zitten en erna ontstaan er wel wat beschadigingen, maarja voor een nagellakje van 25 cent vind ik dat niet zo erg! Wil jij deze nagellak aanschaffen?  Dan adviseer ik je wel om de wat donkerdere lakjes te kiezen!

Welke kleur vinden jullie het mooist? Laat het hieronder even weten.

xxx

 

