Hoi!

Vandaag heb ik voor jullie mijn eerste outfit post, spannend!
Benieuwd naar de outfit kijk dan snel verder!

outfit

Dit is de outfit die ik jullie vandaag laat zien. Ik had een rustig dagje en was lekker vrij van school en werk. ’s middags  ging ik even met m’n moeder naar het winkelcentrum en dit was wat ik aanhad!

Outfit

De trui heb ik rond kerst bij de H&M gekocht, deze was twintig euro. Tijdens kerst hadden ze bij H&M meer van dit soort leuke truien met bijvoorbeeld een hartje en een parfumfles, heel schattig!

De jas en broek die ik aanheb kocht ik bij een winkeltje genaamd Ti Amo, dit zit bij ons in de stad (Den Haag). Ze hebben hier vaak goedkope en leuke kleding! De broek en jas waren beide 15 euro geloof ik, niet duur!

Outfit

De tas is van mijn favoriete merk Louis Vuitton! Dit is de Louis Vuitton Saint Cloud.

OutfitOutfit

De schoenen zijn van New Look. Met deze schoenen ben ik echt super blij! De schoenen waren 39.95 en ik kocht ze op Zalando, niet heel erg duur voor schoenen, vind ik persoonlijk. Ik draag ze hartstikke vaak en ze zien er nog steeds netjes uit. Wel moet ik in deze schoenen altijd zwarte sokken dragen, zoals je misschien wel kunt zien op de linker foto is de schoen aan de zijkant open.

Details:
Ik had deze dag geen sieraden om alleen oorbellen van Buddha to Buddha. De riem die ik draag is van Gucci.

Ik hoop dat jullie deze eerste outfit post leuk vonden! Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat en vertelt wat jij het leukste item van deze outfit vind!

XXX

