Het leek mij leuk om een keer een ‘What’s in my bag?’ artikel voor jullie te maken. Dit is de tas die ik meenam naar mijn werk, kijk jij mee naar wat erin zit?

what's in my bag

Ik ging in de vakantie een aantal dagen werken. Ik heb ervoor gekozen om mijn Louis Vuitton Deauville mee te nemen. Deze tas is lekker groot en heeft aan de binnenkant allemaal vakjes waar je je troep in kwijt kunt. Ik kan mijn tas altijd helemaal volproppen met dingen die ik ‘misschien’ wel eens nodig zou kunnen hebben (vervolgens gebruik ik er niets van). Voor mij is deze tas daarom hartstikke handig, haha! Ik probeerde deze keer om alleen dingen mee te nemen die ik echt nodig had!

What's in my bag

Het eerste wat ik altijd meeneem is mijn portemonnee, deze is van Primark. Omdat in de portemonnee niet zoveel pasjes kunnen heb ik laatst bij de Big Bazar een pasjeshouder gekocht, deze kun je nu ook altijd terug vinden in mijn tas!

What's in my bag

Als tweede zit dit notitieboekje in mijn tas. Als ik nieuwe ideeën heb of iets moet noteren komt dit boekje wel van pas. Mijn agenda gebruik ik niet echt meer, aan het begin van het schooljaar houd ik hem altijd keurig bij maar na een tijdje schrijf ik er niks meer in, daarom gebruik ik dit notitieboekje nu ook als een soort agenda!

What's in my bag

Op maandag, woensdag en vrijdag is de kantine op mijn werk open en kan ik daar broodjes halen, nu was het dinsdag dus helaas…. Gelukkig had ik deze lekkere ham-kaascroissantjes bij me!

What's in my bag
What's in my bag

Ook neem ik vaak dit make-up tasje met mopshond erop mee! Ik kreeg deze voor mijn verjaardag en bewaar er lipsticks, lippenbalsem, borsteltje en een luchtje in. Hierboven zie je wat ik deze dag in mijn make-uptasje had zitten.

What's in my bag

Handgel en zakdoekjes vind ik altijd handig om bij me te hebben en vind je dus vaak in mijn tas terug!

What's in my bag

Deze chocoladekoekjes nam ik mee voor tussen de middag.

What's in my bag

Dit is de inhoud van mijn tas!

What's in my bag

En hier zit alles in mijn tas hihi.

What's in my bag

Ohja! En als laatste komen hier nog mijn telefoon en sleutels bij!

Dit is wat ik allemaal in mijn tas meeneem als ik een dagje ga werken. Wat voor items zijn altijd in jou tas te vinden?

XXX

