De vorige outfit post werd erg leuk ontvangen door jullie. Fashion is hetgene wat ik toch echt het leukst vind, daarom wil ik ook meer outfit posts gaan plaatsen! Hier is mijn tweede outfit post!

Outfit 2

Het was een zonnige dag met een mooie blauwe lucht! Het leek mij daarom ook een leuk idee om foto’s te maken van mijn outfit en lekker even naar buiten te gaan.

Outfit 2

Outfit 2

Dit is de outfit! Lekker simpel, maar heerlijk voor op deze zonnige dag! De trui is van Primark, deze heb ik net nieuw, dus die moest ik aan! Het is een fluffy trui, hier houden Tamara en ik van! De broek is van H&M en heb ik al een tijdje!

Outfit 2

Mijn tas is de Rebecca Minkoff Mini MAC. Over deze tas heb ik al een artikel geschreven, ben je hier benieuwd naar? klik hier

Outfit 2Outfit 2De schoenen zijn van Minnetonka, ik heb deze nog niet heel erg lang. Ik ben er super blij mee en draag ze erg vaak. Ook heb ik deze schoenen al in een eerder artikel voorbij laten komen, dit artikel kun je door hier te klikken terugvinden.

Outfit 2
Hier nog even een foto met twee van mijn drie mopshondjes!

Outfit details:
Riem: Gucci
Armbanden: Buddha to Buddha
Oorbellen: Buddha to Buddha
Nagellak: Essie – 25

Wat vinden jullie het leukste item?

Vergeet ons niet te volgen op Instagram @tamaraenmarlie en via Bloglovin om op de hoogte te blijven van al onze artikelen!

