Soms komen er producten uit waar ik in één keer verliefd op word. Dit keer is het net even anders. De Cat-eye make-up kende ik opzich wel al, maar toen ik dit laatst weer tegen kwam op internet is mijn lichte obsessie begonnen. Kijk je mee?

cateye

In dit artikel zullen jullie veel ooglooks gaan zien waar ik zelf echt uren (oke, ik hou wel van een beetje overdrijven) naar kan staren. Ik vind het zó mooi. Helaas heb ik het zelf al geoefend en is het bij mij (nog!) geen succes. Om het mezelf én jullie wat makkelijker te maken heb ik ook een paar goede en handige tutorials opgezocht!

large (7)

Hier begon het allemaal mee. Nadat ik deze foto had bekeken ben ik de rest van de middag op zoek gegaan naar make-up looks en tutorials. De combinatie van het lichte in de binnenste ooghoek en juist het zwarte in de buitenste ooghoek vind ik zó mooi. En een beetje glitter ben ik natuurlijk ook niet vies van ;-). De perfect rechte lijn maakt het helemaal af!

large (1)Mooie donkere look!

large (4)

Ik hou van dit soort kleurtjes! Het doet me denken aan Sleek Rose Gold/Nars Orgasm. Alleen van de lipstick/oogschaduw combinatie ben ik geen fan.

large (11)large (9)

Dit is ook weer zo perfect gedaan! Perfecte strakke lijn, geen glitters op plekken waar ze niet horen. Love it!

large (3)   large (10)

Twee subtielere versies, maar nog steeds erg mooi!

Hoe maak je dit zelf?

Hieronder twee stap voor stap foto tutorials. De foto’s komen van we heart it.

large (8)    large (12)

Youtube tutorials

Lang leve youtube! hieronder vind je filmpjes die ik zelf erg handig vind!

Dit is een filmpje van Shonagh Scott, ik kende haar zelf nog niet maar ze heeft nog meer hele mooie make-up tutorials online staan. Deze look vind ik héél gaaf voor een feestje.

Dit filmpje van Jaclyn Hill is gewoon perfect! Jaclyn is sowieso één van mijn favoriete youtubers. In dit filmpje geeft ze dit tip om plakband te gebruiken, waarom heb ik hier zelf nog niet eerder over na gedacht?! Verder is de look gewoon erg mooi.

 

Alle foto’s komen van weheartit.com. Na het typen van deze blog heb ik meteen al weer zin om lekker te oefenen. Ik blijf doorgaan, dit móet wel een keer lukken toch? Vooral de plakband methode is iets wat ik snel ga proberen!

Wat vind jij van cat-eyes? Heb je ze zelf al een keer gemaakt?

