Dierenprintjes… Sommige houden ervan en andere niet. Ik hou wel van een dierenprintje in mijn interieur en laat jullie in dit artikel allerlei dier gerelateerde items zien!

10-600

Ik vind vooral de koeienprintjes leuk, met de zebra-, giraffe- en panterprint heb ik iets minder. De vorige keer heeft Tamara een artikel gemaakt over Fluffy interieur  inspiratie. Ben je hier benieuwd naar? Ga hier naar het artikel.

dierenvel2

Deze kwam ik tegen op het internet poefjes bekleed met koeienprint, super gaaf! Hieronder zie je een ronde variant.

dierenvel

Wat tegenwoordig ook een trend is op interieurgebied zijn de kleine mini krukjes. Ik vond deze en vond ze hartstikke schattig!

dierenvel1

dierenvelNu verder met wat leuke kussentjes!

mars-more-kussen

81_4511_051_SZ05

Kussens met dieren erop zie je bij steeds meer winkels in de schappen liggen, Primark verkoopt al kussens met dieren erop voor 7 euro.

271012-schedel-gewei

Woontrendz-collectie-hertenkoppen

Dieren hoofden aan de muur vind ik ook heel erg leuk! Tegenwoordig heb je deze in alle soorten en maten.

koeienhuid-4

Hier nog een koeienprintkleed van de Ikea.

Ik  hoop dat jullie iets aan dit artikel hebben gehad en leuke inspiratie hebben opgedaan! Welk item vindt jij het leukst?

 

 

