Wij zijn door Marieke van Counting Beauty en Melissa van Melissa Laseur genomineerd voor de Liebster Award. Dit vinden wij hartstikke leuk! Het doel van deze award is het leren kennen van blogs die nog niet zolang bestaan en nog niet zoveel volgers hebben. Wij hebben een aantal vragen gekregen die wij in dit artikel gaan beantwoorden en nomineren natuurlijk ook andere bloggers, kijk jij mee?

 

Liebster award

1. Wat is je meest favoriete blog die je volgt?
Tamara: Ik volg het liefst beautyblogs. Van “de grote blogs” is op dit moment lifelivegorgeous mijn favoriet, omdat de meiden zo lekker normaal zijn! Verder kijk ik echt nog een hele boel andere blogs die ik erg leuk vind.
2. Hoe ben je erbij gekomen om te gaan bloggen?
Wij zijn gaan bloggen omdat wij van schrijven houden. Ook vinden wij allerlei verschillende dingen leuk. Tegenwoordig wordt bloggen steeds populairder en zie je veel beautyblogs. Wij proberen op onze blog allerlei verschillende onderwerpen aan te snijden en dit vinden wij zelf erg leuk om te doen! Het idee om samen een blog te starten ontstond tijdens een keuzevak over websites bouwen. We moesten toen individueel een website maken door middel van html. In één van de lessen hadden we het er over dat het leuk zou zijn om samen een blog te hebben, en tadaa!
3. Hoelang denk je door te gaan met bloggen?
Voorlopig vinden wij het nog steeds heel leuk om te doen. We zijn nu ongeveer anderhalve maand bezig en je ziet de bezoekersaantallen en volgers groeien, dit is erg leuk en geeft ook extra motivatie om door te gaan met bloggen.
4. Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Anderhalve maand geleden ongeveer, 21 januari om precies te zijn!
5. Wat is het leukste artikel wat je hebt geschreven?
Marlie: Wij schrijven samen artikelen (vooral tags), maar de meeste artikelen schrijven wij apart. Het artikel dat ik het leukste vond om te schrijven zijn eigenlijk alle outfit artikelen tot nu toe!
Tamara: De 30 beauty questions tag vond ik het leukste om samen in te vullen. Fluffy home inspiration was het artikel dat ik het zelf het leukste vond om te maken.
6. Wat is het mooiste moment in je leven tot nu toe?
Marlie: Dit vind ik een hele lastige vraag! Er is denk ik niet één mooiste moment, ik heb wel meerdere mooie momenten beleefd!
TamaraIk kan op dit moment ook niet één situatie bedenken, saai he?
7. Waar droom je van?
Marlie: Waar ik van droom is dat ik nog heel lang gezond en gelukkig mag blijven!
Tamara: Een dikke Audi, een groot huis, een zwembad in de tuin en veel geld. Haha maar als ik realistisch moet blijven is het net als Marlie een gezond en gelukkig leven. En een droom op korte termijn is mijn HBO diploma halen.
8. Wat is je favo beautyproduct?
MarlieM’n YSL lipstick.
Tamara: Ik kan heel blij worden van mooie blushes! 

ysl
9. Welke parfum draag je het liefst?
Marlie:  La vie est belle van Lancome, echt mijn favoriet! Zie hier het artikel over mijn favorieten parfums.
Tamara: Flowerbomb van Viktor & Rolf! 

image3 - kopie
10.Wat zou je later willen worden?
Marlie: Ik ben nu begonnen met afstuderen voor de opleiding Bedrijfskunde MER. Als ik afgestudeerd ben en m’n diploma heb wil ik opzoek gaan naar een leuke baan die hier bij past, ik heb niet een specifieke beroep wat ik later wil gaan uitoefenen.
Tamara: Zoals jullie misschien wel weten doen wij dezelfde opleiding. Ik hoop hierna te kunnen werken op een HR afdeling. 

De blogs die door ons genomineerd zijn……….
Iris van Todays Lipstick,
Rochelle van Happy Makes Beauty
En Karlijn van Looks and Lifestyles.

Vragen voor de genomineerden.
Hier de  10 vragen voor de blogs die wij hebben genomineerd!

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
2. Wat was het eerste artikel wat je online zette?
3. Wanneer ben je begonnen met je blog?
4. Hoe bevalt het bloggen tot nu toe?
5. Wat voor artikelen maak je het liefst en waarom?
6. Wat onderscheid jou blogs van alle andere blogs?
7. Wat interesseert jou het meest? Beauty, fashion of lifestyle?
8. Over wat voor beauty producten schrijf je het liefst op je blog?
9. Wat is je favoriete kledingmerk?
10. Hoe zou jij je blog in het kort omschrijven?

Wij hopen dat jullie dit artikel leuk vonden en wat meer te weten zijn gekomen over ons! Ook zouden wij het leuk vinden als de genomineerde bloggers onze vragen willen beantwoorden.

XXX

