De Essence Longlasting Lipsticks zijn voor de meeste van jullie waarschijnlijk al bekend. Een aantal weken geleden kocht ik 01 Coral Calling. Vandaag vertel ik je wat ik van deze lipstick vind! beginfoto

Ik moet jullie opbiechten dat dit de eerste lipstick is die ik sinds tijden heb gekocht. Vroeger kon ik niet goed tegen lipstick en daarom heb ik toen alle lipstick en lipgloss weggegooid. Ik vond het tijd om weer lipstick te proberen want ik vind het altijd zo mooi! Nummer 01 Coral Calling van Essence werd mijn eerste lipstick sinds tijden. Ik was op zoek naar een mooie en niet te opvallende kleur om mee te beginnen.

essence

Essence heeft op dit moment 16 Longlasting Lipsticks in het Nederlandse assortiment zitten. Ze kosten €2,39 per stuk. Nummer 20 Get the look (rechter foto) is de nieuwste lipstick. Ik weet al wat mijn volgende aankoop wordt!

P1070725P1070724

De verpakking van de lipstick vind ik erg mooi! Simpel strak en zwart. Een leuk, en vooral handig, detail vind ik de gekleurde ring in het midden. Op die manier ben je niet uren aan het zoeken naar een lipstick in je stash.

2Het logo van essence in de lipstick vind ik ook een leuk en mooi detail.

P1070845Ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben over de kleur. Het geeft genoeg kleur af maar deze kleur is niet té opvallend. Prima lipstick kleur voor elke dag. De structuur vind ik ook fijn, hij maakt mijn lippen niet te droog en je voelt hem niet heel erg zitten.

Wat zegt Essence over de lipstick?
Je wordt gewoon echt verliefd op de longlasting lipsticks van essence. de lipsticks geven je lippen urenlang intense kleur zonder ze uit te drogen.

Urenlange intense kleur vind ik wat overdreven. De lipstick moet toch na twee uurtjes opnieuw worden opgedaan. Longlasting is het dus helaas niet.

Toch vind ik het een mooie en fijne lipstick voor de prijs. Aanrader dus.

