Al een tijdje geleden kocht ik twee kleurtjes nagellak van het merk Ciaté. Ik heb de lakjes nu al een tijdje in mijn bezit, dus tijd mijn mening over deze lakjes met jullie te delen! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

review ciate nagellak

Ciaté is een Brits nagellak merk. Ciaté werd in eerste instantie verkocht bij Sephora maar deze zijn helaas gesloten in Nederland. Nu zijn de Ciaté lakjes verkrijgbaar bij de Bijenkorf en zie je ze ook steeds vaker bij de Big Bazar in de schappen liggen. De Ciaté nagellak kost 9.99 per flesje, bij de Big Bazar kosten ze vier á vijf euro.

Ciaté

Allereerst wil ik een groot compliment geven betreffende de vormgeving van de nagellakjes. De flesjes zijn van de zijkant vrij smal maar wel hoog, de inhoud van een flesje is 13,5 ml. En dan het strikje…. dit geeft de nagellak echt een extraatje en ziet er super schattig uit! Alleen al omdat de flesjes er schattig uitzien zou ik de nagellak kopen!

Ciate

Ik kocht de nagellak in twee kleuren, namelijk Kiss Chase (de roze kleur) en Paparazzi 014 (de donker bruine kleur). De lichte kleur voor in de zomer en de donkere kleur voor in de winter!

IMG_6331

De roze kleur gebruik ik nu weer wat vaker omdat het weer mooier wordt en daar past wel een fleurig kleurtje bij!

Ciaté

Het kwastje werkt heel erg fijn! Je kunt het kwastje gemakkelijk over de nagel bewegen en laat geen strepen na in de nagellak. Na het aanbrengen van één laagje zit de nagellak er wat mij betreft al perfect op, ook de lichtere kleurtjes!

Ciate

Dit is de kleur op mijn nagels! De kleur pakt op de nagels iets feller roze uit dan hoe de kleur er in het flesje uitziet. Mij maakt dat niet zoveel uit, i love pink! Knalroze lipstick wordt ook een nieuwe trend deze zomer, dus waarom dan ook niet gewoon op de nageltjes!

Ciate

Voor het kwastje van Paparazzi 014 geld eigenlijk hetzelfde als wat ik hierboven al heb verteld, maar om toch een indruk te geven van dit kwastje heb ik er toch een foto van gemaakt.

Ciate

Ook bij de donkere kleur is de kleur op de nagels iets anders, er zit een soort paars/rode gloed in de nagellak die je in het flesje niet kunt zien. Wederom vind ik dit niet erg, ik vind de kleur hartstikke mooi! Ook voor deze donkere kleur was één laagje al perfect dekkend.

Mijn eindconclusie:
Zoals je misschien wel gemerkt hebt tijdens het lezen van dit artikel is er wat mij betreft geen minpunt te vinden bij deze twee Ciaté lakjes. De nagellak brengt makkelijk aan, dekt goed en droogt redelijk snel (ongeveer 5 tot 10 minuutjes laten drogen). Ook blijft de nagellak prima zitten, bij mij zit de nagellak er meestal rond de vier dagen op. Wat mij betreft heeft deze nagellak alleen maar pluspunten, ik ben fan!

Heb jij al eens een Ciaté nagellak gebruikt? Wat zijn jou ervaringen?

XXX

