Als je ons via instagram volgt heb je waarschijnlijk al gezien dat ik laatst een YSL lipstick aanschafte. In dit artikel vertel ik je meer over de lipstick die ik mee naar huis nam! Kijk je mee?

mijn ysl lipstick

Bij de ICI Paris waren alle lipsticks met 40% korting en ook had ik nog een cadeaubon die ik nu mooi kon besteden! Ik kocht deze YSL lipstick. Ik wilde al langere tijd een YSL lipstick omdat ik ze erg mooi vind.

YSL Lipstick

Ik nam kleur 6 mee naar huis ‘Pink in devotion’. Het is een mooie donkerroze kleur. Door de aanbieding merkte ik wel dat er al veel kleuren weg waren. Rode lipstick vind ik erg mooi, maar deze was in allebei de filialen waar ik ben geweest niet meer te vinden. Ik besloot daarom voor roze te gaan!

ysl

Ik ben groot fan van de huls van de YSL lipsticks. Het goud, het YSL teken en de kleur van de lipstick worden hier erg mooi in samengebracht.

lipstick

En dan nu verder met de kleur! Dit is de kleur op mijn arm. De kleur geeft genoeg pigmentatie. Wat heel erg fijn is aan de YSL lipstick, is dat deze aanvoelt als een Labello. Als je de lipstick op de lippen aanbrengt voelt het net of de Labello opdoet.

lipstick

En dit is de lipstick op mijn lippen! Ik vind hem echt prachtig. Ook blijft de lipstick goed en lang op zijn plek zitten. Afhankelijk van hoeveel je eet en drinkt blijft de lipstick ongeveer 4 a 5 uur zitteMijn eindconclusie:

Ik ben erg te spreken over deze lipstick. De kleur is mooi, de lipstick brengt fijn aan en blijft goed op zijn plek zitten. Normaal kost de lipstick 34,95, dit vind ik erg duur voor een lipstick en zou er daarom ook niet zo snel nog eentje bij kopen.

Wat vind jij van YSL lipsticks? Laat het weten in de reacties!

