Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie! Ik had een dagje gewerkt en dit was wat ik die dag aanhad.

outfit post 3

Ik ging deze dag een dagje naar mijn werk. En moet er daar altijd een beetje netjes uitzien. Ik had geen zin om een jasje aan te trekken dus ging gewoon voor dit shirt van de Primark in een leuk lichtroze kleurtje!

outfit

De tas die ik bij me had was (heel verassend) van Louis Vuitton. Dit is de Louis Vuitton Deauville. Ik heb al eerder een ‘What’s in my bag a?’rtikel gemaakt met deze tas, deze kan je hier vinden.

IMG_6367

De schoenen zijn van New Look, ik heb deze al eerder laten zien in een outfit, de schoenen passen gewoon bij veel outfits en zitten erg fijn! De broek is van H&M.

IMG_6380

Verder met de sieraden! Ik had best wel wat sieraden om!

IMG_6365
IMG_6366
IMG_6377

Ik had een rosé goud horloge om van Michael Kors met daarbij een Swarovski armband. Ook had ik mijn Mi Moneda ketting om, zoals je op de foto’s misschien wel kunt zien is deze een beetje lelijk aan het worden… Ik heb de ketting nu ongeveer twee jaar. De oorbellen zijn van de Action,  voor drie paar betaalde je maar 0.89 cent! Het sjaaltje wat ik om heb, heb ik heel erg lang geleden bij de Etos gekocht, ik vind hem nog steeds leuk!

Wat vinden jullie van deze outfit? Laat het achter in de reacties!

