Wat hou ik toch van online shoppen, hoe hebben we hier zo lang zonder gekund? Afgelopen weekend heb ik online geshopt bij de H&M en C&A en ik bestelde 4 items.

Bij de C&A heb ik nog nooit eerder online besteld. Ik bestelde een riem voor mijn vader en dacht: als ik toch al iets bestel kan ik er wel wat bij doen.

138760_1 (1)138760_1

Allereerst deze lichte skinny jeans. De lente komt er weer aan dus ik vond dat het tijd was voor een nieuwe lichte broek. En guess what? Deze broek kost slechts €9,90.

148750_1Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is een chille outfit aan trekken. Deze Sweatbroek zoals C&A hem zelf noemt vond ik zelf erg leuk! Voor €9,90 bestelde ik hem!

 

Ik was al een tijdje opzoek naar een peplum top. In eerste instantie dacht ik dat het mij niet zo goed zou staan, maar ik vond het zo leuk! Na een keer gepast te hebben was ik om en móest ik een peplum top! Mijn zoektocht was gestart en bij de H&M bestelde ik hem!

hmprodhmprod (1)

 

 

 

 

 

 

Dit is hem! Ik vind hem zo leuk met het kant erbij! Hij kost €14,99 en ze hebben hem ook in het mintgroen, super leuk voor de lente!

hmprod (2) hmprod (3)

 

 

 

 

 

 

Als laatste kocht ik deze broek van imitatieleer. Ik had al een leren broek die ik vaak heb gedragen, maar ik zag dat de stof wat dun begon te worden. Omdat ik niet wil dat ik een keer buk en ik uit mijn broek scheur, heb ik een nieuwe besteld. Deze komt van de H&M en was €29,99

 

Dit waren mijn aankoopjes van afgelopen week! Wanneer je bij C&A online bestelt krijg je 10% korting op je aankoop als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Bij de H&M zijn er vaak kortingscodes in de nieuwsbrief of online te vinden. Ik heb dus alle items ook nog eens met korting kunnen scoren, yay!

 

 

