Wij vinden het altijd erg leuk om tags in te vullen én om ze te lezen. Vandaag een bekende tag namelijk de Common white girl tag.

800px-princesslineup

Favoriete Starbucks drankje?
Tamara: Ik bestel het liefst een Caramel Frappuccino.
Marlie: Ik drink meestal gewoon een standaard cappuccino…

Hoelang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend?
Tamara: Nu moet ik toegeven dat ik écht geen ochtendmens ben, dus iedere minuut die ik kan besparen ’s ochtends is meegenomen. Hoe vroeger ik ergens moet zijn, hoe minder tijd ik neem en alles zo snel mogelijk probeer te doen. Als ik wat later weg moet van huis neem ik ook meer tijd om rustig aan te doen. Maar op de vroege-vroege ochtenden doe ik alles in 20 minuten.
Marlie: ’s ochtends wil ik altijd alles rustig aan doen en een beetje wakker worden, eerst altijd even douchen en aankleden dan ontbijten en dan m’n make-up, met dat alles ben ik denk ik ietsje langer dan een uur bezig

Hoeveel selfies maak je op een dag?
Tamara: Ik maak niet dalijks selfies, maar als ik ze maak zijn het er toch vaak wel 10. Om vervolgens (bijna) alles weer weg te gooien omdat ik het niet goed genoeg vind ;-).
Marlie: Ik maak net zoals Tamara niet dagelijks selfies..

Hoeveel Instagram-followers en -foto’s heb je?
Op dit moment 130. Volg je ons nog niet? @tamaraenmarlie is onze gebruikers naam!

omg-really

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop?
Tamara: De afkortingen zeg ik niet hardop, oh my god wel.
Marlie: Ik zeg dagelijks oh my god! Kan het hele dag zeggen haha. Echt OMG zeg ik niet zo vaak en LOL zeg ik nooit.

Draag je kledingstukken vaker dan één keer?
Tamara: Jep
Marlie: Ik ook!

Ben je racistisch?
Tamara: Nee
Marlie: Nee

Instagram, Twitter of Tumblr?
Tamara: Alleen Instagram voor mij.
Marlie: Instagram en Twitter. Twitter gebruik ik bijna niet, ik kijk altijd alleen op Twitter als ik moet weten of mijn tram rijdt.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?
Tamara: Slapen, eten, school, bloggen, werken en tijd met mijn vriend door brengen.
Marlie: Eigenlijk hetzelfde als Tamara alleen moet er bij mij ook nog shoppen en hardlopen bij staan!

Wie zijn je favoriete YouTubers?
Tamara: Mascha (Vloggloss) kijk ik dagelijks.
Marlie: Fleur de Force vind ik heel erg leuk!

Hoe vaak doe je je nagels?
Tamara: 2 keer per week ongeveer.
Marlie: Best vaak, ongeveer 2 á 3 keer per week.

Ben je een shopaholic?
Tamara: Valt wel mee denk ik. Ik ben een twijfelkont dus daardoor koop ik vaak dingen ook niet, terwijl ik ze wel leuk vind.
Marlie: ehm ja, redelijk denk ik. Ik zie altijd wel iets wat ik wil kopen en doe dit dan ook vaak!

original

Hoe vaak heb je de film Mean Girls gezien?
Tamara: Té vaak, ik hou echt van deze film. Ik heb hem denk ik een stuk of 8 keer gezien (oeps…).
Marlie: Niet heel vaak, ik denk 2 keer ofzo..

Heb je veel kleding?
Tamara: Ja, maar dat komt ook omdat ik nooit wat weg kan gooien.
Marlie: Ik heb best veel kleding. Veel kleding draag ik ook niet meer, het wordt een keertje tijd dat ik m’n kast ga uitzoeken en dingen weg ga doen!

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?
Tamara: Nee, ik weet niet hoe mensen eten charmant op de foto krijgen, maar mij lukt het nooit!
Marlie: Niet vaak.

Draag je elke dag make-up?
Tamara: Over het algemeen wel ja
Marlie: Ja bijna elke dag, af en toe op de zondag niet.

wat_is_nieuw_in_haarproducten

Hoe stijl je meestal je haar?
Tamara: Wassen, serum, borstel. klaar. Soms stijl ik het nog met een stijltang en voor verjaardagen of andere dingen krul ik het nog wel eens.
Marlie: Ik doe meestal niet zoveel aan mijn haar. Ik heb lang stijl haar dus hoef er niet veel aan te doen. Tegenwoordig vind ik het wel heel erg leuk om mijn haar te vlechten op allerlei soorten manieren!

Zie je er altijd presentable uit?
Tamara: Hm, als ik een dagje thuis zit helaas niet, maar meestal ziet dan alleen de postbode me (arme man!). Als ik de deur uit moet probeer ik er wel verzorgd uit te zien.
Marlie: Meestal wel!

 

We hopen dat jullie deze tag leuk vonden! Als je hem zelf ook invult, laat het ons even weten, dat vinden we leuk!

Vergeet ons ook niet te volgen via Instagram en Bloglovin!

