Vandaag laat ik jullie mijn every day make-up producten zien. Kijk jij mee?

everydaymakeup

Ik heb meestal gewoon een standaard make-up look op. Ik vind het tegenwoordig erg leuk om hier een leuke felle kleur lipstick bij te doen en ook houd ik erg van de winked eyeliner!

IMG_6510

Als eerste begin ik met mijn foundation. Dit is een matte foundation van de Hema en ik ben er erg tevreden over! De foundation geeft een medium dekking, wat voor mij prima is. Ik gebruik kleur 03. de foundation kost 6 euro, niet duur!

IMG_6513

Nadat ik de foundation heb aangebracht laat ik deze altijd een paar minuutjes rusten voordat ik er andere producten overheen ga doen. Ik ga daarom altijd eerst verder met mijn ogen. Als eerste gebruik ik een oogschaduwbasis van alweer de Hema. Daarna gebruik ik het Absolute Nude palette van Catrice, zoals je op de foto kunt zien zijn de letters al aardig weggesleten. De kleuren die ik gebruik verschilt per dag. Ik heb niet elke dag zin en tijd om een oog-look te maken, ik gebruik dan vaak alleen de lichte kleurtjes! Vervolgens gebruik ik een eyeliner en maak ik een kleine wing. De Glam Eyes eyeliner van Rimmel gebruik ik al erg lang,  deze bevalt mij erg goed!

IMG_6515

Daarna is het tijd voor mascara! De L’oreal Volume Million Lashes. Ik gebruik deze mascara sinds kort en ben er erg over te spreken!

IMG_6517

IMG_6519

Voor op mijn wenkbrauwen gebruik ik dit eyebrow kitje van de Hema, in de kleur 02.

IMG_6520
IMG_6522

Om mijn gezicht af te poederen gebruik ik deze L’oreal True Match Powder.

IMG_6524
IMG_6523

Dit is de blush die ik gebruik… Ik schaam me er een beetje voor hoe deze eruit ziet. Ik ben er niet erg tevreden over maar wil hem toch graag eerst op maken voordat ik weer een nieuwe koop en dit gaat best goed! Zoals je ziet is de bodem bereikt. Wel ben ik nu opzoek naar een nieuwe blush maar heb nog geen idee welke het gaat worden. Als je tips hebt over een goede blush dan zou ik deze graag in de reacties willen ontvangen!

IMG_6529

Als alles op mijn gezicht zit ziet dat er zo uit! Ik heb nog een roze lipstick van Primark opgedaan.

Wat is jou favoriete every day make-up product?

