Na de laatste Doll’s Collection Limited Edition komt Catrice vanaf mei met een nieuwe limited edition: Nomadic Traces. Exotisch en Etno zijn de woorden die Catrice zelf gebruikt om deze lijn te omschrijven.

Catrice-Nomadic-Traces

De LE is zomers, sensueel en luxueus en bevat een moderne mix van patronen en intense kleuren.

Catrice-Normadic-Traces4

Powder eyeshadow €3,59
Catrice komt met twee nieuwe oogschaduws, die beiden een goudkleurige gloed hebben. De mix van kleuren en het reliëf in de oogschaduw maken deze doosjes erg speciaal!
C01 Wanderluxe
C02 Savanna’s Gold

Catrice Nomadic Trace eyeliner_zpsbcvixjtsLonglasting Eyeliner Pen €2,99
Volgens Catrice zijn deze eyeliner pennen makkelijk en zorgvuldig in gebruik. Op de dop zie je een mooi printje die helemaal past bij deze Limited Edition.
C01 Leap in the dark
C02 Trip into the blue

Catrice-Normadic-Traces1

Matt Lip Colour €3,49
Twee mooie matte roodtinten voor op de lippen!
C01 Nomaddicted To Red
C02 Urban Red

Catrice-Normadic-Traces2Matte Bronzer 4,99
Een bronzer is wat mij betreft onmisbaar als de zomer er weer aankomt. Deze versie is volledig mat, waardoor je goed kunt shapen! Verkrijgbaar in slechts één kleur: C01 Brave Bronze

Catrice-Normadic-Traces5Nagellak €2,99
Ook bij de nagellak zien we het matte effect terug komen. De bruine en roze kleur zijn glanzend.
C01 Wanderluxe
C02 Boundless Peach
C03 Nomaddicted To Red
C04 Trip Into The Blue

Catrice-Normadic-Traces3Tattoo pen €2,99
Makkelijk aanbrengen gaat het met deze ‘stempel-pen’ zeker! De tattoo pen is met normale make-up remover te verwijderen.
C01 Road To Infinity

Wat vind ik van de collectie?
Ik moet stiekem bekennen dat ik niet omver geblazen ben van deze collectie. De producten zien er mooi uit en hebben mooie kleuren, maar toch is het voor mij geen collectie die jaren lang in mijn geheugen zal blijven. Ik ben wel benieuwd naar de Matte Lip pen.

Wat vinden jullie van de nieuwe limited edition van Catrice?

