Vandaag moesten Tamara en ik een filmpje maken voor school. Toen we toch al lekker bezig waren met filmen besloten we om ook gelijk outfit foto’s te maken!

IMG_6493

Dit was mijn outfit. Het was de bedoeling dat we voor school een soort portfolio filmpje over onszelf gingen opnemen om tijdens bijvoorbeeld een sollicitatie te kunnen laten zien. We waren dus redelijk netjes gekleed. Doordat het zonnetje weer wat meer schijnt en het wat warmer wordt vond ik het wel leuk om een beetje kleur aan mijn outfit toe te voegen en koos ervoor om een kleurrijk jasje aan te trekken!

IMG_6497

Het jasje heb ik vorig jaar gekocht in een boetiekje in Den Haag. Het witte shirt is van Primark en mijn broek van H&M.

IMG_6498

De schoenen heb ik een tijd geleden in de aanbieding gekocht bij Klijsen Schoenmode. Op de schoen kan ik nergens meer terug vinden van welk merk ze zijn, helaas! ย Ze zijn zwart met gouden details en glitter, i love it!

IMG_6499
IMG_6621
IMG_6501

De sieraden die ik omhad:
Horloge: Michael Kors
Armband: Swarovski
Ketting: Heart to get

Wat vinden jullie van deze outfit?

