Palmolive is een merk wat ik wel ken, maar nog nooit geprobeerd heb. Laatst kocht ik de Zijde glans Shampoo en de extra voedende cremespoeling. Vandaag vertel ik je wat ik van deze producten vind.

foto

Ik nam twee producten mee. Allereerst de zijde glans Shampoo. Op de voorkant van de verpakking staat dat het parel-extract bevat en speciaal gemaakt is voor droog en beschadigd haar. De cremespoeling is extra voedend en bevat honing-extract, het is gemaakt voor normaal/droog haar. Op beide verpakkingen staat ‘met extracten van 100% natuurlijke oorsprong’.

Ik heb laatst mijn haar weer geverfd en mede dankzij de winter is mijn haar nu vrij droog. Voedende shampoo en conditioners kan ik dus wel gebruiken!2 (2)2 (1)

Algemeen
Palmolive wordt onder andere verkocht bij de Kruidvat en AH. Je betaalt bij Kruidvat €1,99 voor de Shampoo en €2,45 voor de cremespoeling, niet duur! Er zijn 4 soorten shampoo verkrijgbaar: Anti roos, Fris en Vitaal (voor normaal tot vet haar), Elke dag en de Zijde glans shampoo. Wat ik wel vreemd vind is dat ik niet bij iedere shampoo soort een matchende cremespoeling zag. In de online shop van Kruidvat vind ik slechts 2 soorten: Anti klit en Extra voedend. Ook op de site van Palmolive zie ik alleen deze 2 soorten cremespoeling. Dit vind ik wel een nadeel.

NaamloosVerpakking
De verpakking vind ik prima, ze hebben leuke vrolijke kleurtjes. Op de fles staat dat het een nieuwe verpakking heeft. Hierboven zie je de nieuwe verpakking (links) en de oude verpakking (rechts). Ik vind dit zeker een vooruitgang! In één fles shampoo of conditioner zit 350 ml, dit vind ik redelijk veel. Ter vergelijking: in een fles shampoo/conditioner van Andrélon zit 300 ml.

1 (1)1 (2)

Werking
Op de bovenstaande foto’s zie je de substanties van beide producten. De Shampoo schuimt goed onder de douche. Ik vind het altijd fijn als een shampoo dit doet, voor mijn gevoel wordt mijn haar dan schoner (wat natuurlijk onzin is). De crèmespoeling werkt ook heerlijk, na korte tijd intrekken voel je al dat je haar klitvrij begint te worden. Nog een voordeel: ze ruiken allebei heerlijk! Licht zoet, maar zeker niet overheersend.

Conclusie
Ik vind het echt ontzettend fijne producten die ik iedereen kan aanraden! Een zacht prijsje voor een goed product. Het enige nadeel vind ik dat ze niet bij iedere shampoo een matchende crèmespoeling hebben.

 

Heb jij al eens palmolive producten geprobeerd en wat vond je er van? Ik ben benieuwd!

