Het is alweer een tijdje geleden maar met Pasen was het heerlijk weer! Ik ging op visite bij mijn opa en oma. Dit was mijn outfit!

IMG_6693

Het vest wat ik aanhad is van Zara. Ik twijfelde er lang over om dit vest te kopen, niets voor mij… Wat kleding betreft weet ik altijd gelijk wat ik wil! Uiteindelijk besloot ik het vest toch de kopen. Als het wat warmer wordt gebruik ik hem als jas en als het weer kouder wordt als vest, multifunctioneel! Dit vest koste 80 euro.

image1

Het witte shirt wat ik aanheb is van Primark. Voor 4 euro koop je hier al shirtjes met lange mouwen. De broek is van Bershka. Dit is een broek met grote gaten erin, ik houd hier wel van! Ik kocht de broek voor maar 10 euro, in de aanbieding!

De schoenen die ik draag zijn van Ralph Lauren. Deze kocht ik vorig jaar toen ik op vakantie was. Ik vind het printje erg leuk!

IMG_6765
Details:
Het enigste wat ik om had aan sieraden was mijn Michael Kors Horloge, lekker simpel!

Wat vinden jullie van deze outfit?

