We hebben weer een leuke tag voor jullie! Een tijdje geleden zijn wij door Nina van Simplynspecial getagd. In deze tag kom je erachter wat onze fobieën zijn, wat onze nicknames zijn en nog meer! Lees gauw verder.

OEEtS09vYThUMVUx_o_tag-get-your-freak-on

Welke nickname gebruikt je familie voor je?
Tamara: Meestal gewoon Tam of Tammie (ieeeh, dat vind ik zo vreselijk). Ik heb verder geen gekke nicknames bij mijn familie.
Marlie: Altijd Mar!

Wat is een rare gewoonte van je?
Tamara: Bij mijn mackroket haal ik eerst altijd het bovenste broodje eraf, smeer de saus af aan het bakje en doe de burger andersom op mijn broodje, dat is de meest gekke gewoonte die ik nu kan bedenken..
Marlie: Dat ik een rare tik heb met m’n mond hahaha.

Wat zijn je fobieën?
Tamara: Ik ben als de dood voor kikkers!
Marlie: Ik hou niet van vogels… Toen ik klein was is er ooit een zeemeeuw tegen m’n hoofd aan gevlogen en sindsdien moeten vogels niet te dicht bij mij in de buurt komen!

Welk liedje zing/schreeuw je lekker hard mee als je alleen bent?
Tamara: Welke niet? En vooral: waarom als ik alleen ben? Ik zing best wel vaak omdat ik vaak nummers in mijn hoofd heb. Mijn vriend en ouders zijn hier wat minder blij mee want ik zing zo vals als het maar kan haha!
Marlie: Ik zing vaak van die krijsnummers mee van bijvoorbeeld Ariana Grande. Dat is lekker hoog, dus ik zing dat altijd enorm vals!

Wat is irritant aan jou, waar irriteer je je aan bij anderen of in het algemeen?Tamara: Ik schijn soms iets te hard te praten. Ik ben een schijterd, dus ik bij veel dingen ben ik bij voorbaat al bang en gestrest. Laatst gingen we met de schoonfamilie karten, ik kan dan de hele ochtend praten over wat er mis kan gaan en wat ik eng vind, dit vind vooral mijn vriend erg irritant. En waar ik me bij andere aan irriteer: als mensen niet door lopen of in de weg lopen, als mensen liegen en als mensen heel vies eten.
Marlie:
Wat is irritant aan mijzelf: Ik wil altijd het liefst alles weten over alles en iedereen. Mensen uit mijn omgeving vinden dat wel eens vervelend haha!
Wat ik irritant aan anderen vind: Mensen die te laat komen. Mensen die alleen maar over zichzelf praten. En als laatste net als Tamara als mensen liegen!

Aan welke kant van het bed slaap je?
Tamara: Als ik op mijn rug op bed lig slaap ik aan de linkerkant.
Marlie: Ik slaap aan de rechterkant. Als ik zonder mijn vriend slaap word ik s’ochtends meestal wakker en liggen mijn benen aan de linkerkant van het bed.

Hoe heette je eerste knuffel?
Tamara: Platvoet :’)
Marlie: Lam en Poppelien.

Wat bestel je bij de Starbucks?
Tamara: caramel frappuccino
Marlie: Meestal gewoon cappuccino.

Welke beauty-regel raad je iedereen aan maar houd je jezelf niet aan?
Tamara: Iedere avond je make-up goed verwijderen.
Marlie: ehhhh.. heb ik niet echt.

Wat is jouw positie onder de douche?
Tamara: Hahah ehhh? Gewoon met mijn rug naar de muur toe onder de douchekop.
Marlie: Zelfde als Tamaar!

Heb je gekke body skills?
Tamara: (helaas?) niet
Marlie: nope

Wat is je favoriete slechte snack?
Tamara: Chips, dit zou ik echt iedere dag kunnen eten! Chocola gaat er ook wel in trouwens 🙂
Marlie: Chips! En ik heb de laatste tijd ook erg veel paaseitjes gegeten.

Wat is een stopwoord van je?
Tamara: ‘Nah, nah’ de haagse versie van nou, nou.
Marlie: ehm nah ook.

Wat draag je in bed?
Tamara: Een kort broekje en een hemdje.
Marlie: broekje en een lekker groot T-shirt.

Mocht je deze tag leuk vinden, dan kan je deze overnemen! Wij zijn erg benieuwd naar jullie (rare) gewoontes en fobieën!

 

 

