Wij zijn door Madeleine getagd voor de Time for Spring tag. De zomer schijnt al een aantal dagen heerlijk, tijd om erachter te komen wat wij doen in de lente!

hqdefault

Wat is je favoriete lipstick voor de lente?
Tamara: Op dit moment is dat mijn nieuwste Lipbalm van Hema in de kleur 06.
Marlie: Voor mij is dit ook de matte lipbalm van de Hema in de kleur 04, een lekker felroze kleurtje!

Verandert je make-up routine in de lente?
Tamara: Een beetje. Meestal draag ik minder foundation als het warmer wordt.
Marlie: Voor mij hetzelfde als voor Tamara. Ik probeer meer BB cream te gebruiken i.p.v. foundation.

Wat vind je de mooiste lentecollectie op het gebied van make-up?
Tamara: Ik zwijmel altijd weg bij Chanel collecties. Dus de Rêverie Parisienne collection vind ik toch wel héél mooi.
Marlie: Yves Saint Laurent de Desir de jour collectie.

spring

Verandert je huid- en lichaamsverzorging als het lente wordt?
Tamara: Ja, het wordt toch tijd om vaker de beentjes te scheren haha.
Marlie: Ook vaker m’n benen scheren en meer bodylotion gebruiken.

Wat is je favoriete blush voor de lente?
Tamara: Catrice – Apropos Apricot
Marlie: Deze Blush van Hema. Lekker roze!

IMG_6730

Wat is je favoriete parfum voor de lente?
Tamara: Beyonce Heat Rush
Marlie: Prada Candy

Wat is je favoriete nagellak voor de lente?
Tamara: Een mintgroen kleurtje! Mijn favoriet is For Audrey van China glaze.
Marlie: Ik vind koraal kleurtjes erg leuk!

Verander je je haar(kleur) in de lente?
Tamara: Ik verf mijn haar heel het jaar door! In de lente ga ik het wat lichter bruin verven (de verpakking ligt al klaar!)
Marlie: Nee, blijft gewoon hetzelfde!

P1070963

Wat is je favoriete paar schoenen voor de lente?
Tamara: Sneakers, mijn favcriete op dit moment zijn de bovenstaande Nikes.
Marlie: M’n Ralph Lauren Polo gympen.

Wij taggen Iris, Marlayne en Madhu/Samantha.

