Vandaag hebben we weer een tag! Lieve Iris van Todayslipstick heeft ons getagd in de My life Tag.

Wil je meer over ons te weten komen? Lees dan gauw verder!

Wat is je lievelingskleur?
Tamara: Roze natuurlijk 🙂
Marlie: Ook roze!

pink

Wat is jouw droomcarrière?
Tamara: Doe mij maar zo’n baantje als Paris Hilton en Kim Kardashian, betaald worden om niks te doen de hele dag, heerlijk! Hihi nee grapje, een echte droombaan heb ik om eerlijk te zijn niet.
Marlie: Ik ben er ook nog niet achter wat mijn droombaan is, heb echt nog geen idee!

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Tamara: Ik zou het liefst in of rond Den Haag blijven wonen.
Marlie: Ik ook  het liefst in of rond Den Haag.

Wat is jouw favoriete manier om te reizen?
Tamara: Op vakantie met het vliegtuig, als ik naar school moet of moet werken ga ik met de tram!
Marlie: Nou heel saai maar ik heb weer hetzelfde antwoord als Tamara! Op vakantie met het vliegtuig, naar school met de tram en naar werk of naar m’n vriend met de auto.

Wat doe je in je vrije tijd?
Tamara: Series kijken, sims spelen, bloggen, lekker luieren.
Marlie: Shoppen, bloggen, hardlopen, Youtuben.

Wat is je favoriete make-up merk?
Tamara: Too faced vind ik heel erg fijn qua oogschaduws. Bij de drogisterij koop ik van verschillende merken, ik heb niet één favoriet.
Marlie: L’Oréal vind ik erg fijn en ik koop tegenwoordig ook erg veel make-up bij de Hema!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Tamara: Primark! Je kan daar gewoon niet weggaan zonder iets mee te nemen, al is het maar weer een geurkaars of basic hemdjes. Verder hou ik van Supertrash, H&M en Vero Moda.
Marlie: Zara, H&M, Primark en de Bijenkorf.

primarkdord

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Tamara: Wij hadden samen het keuzevak scoren met websites gevolgd op school. Toen hadden we het er over dat het ons wel leuk leek om een blog te hebben en daar mee bezig te zijn. Dit idee bleef een paar weken in ons hoofd en in januari besloten we de blog aan te maken!
Marlie: Zie het antwoord van Tamara.

Wat is je favoriete parfum?
Tamara: Viktor & Rolf – Flowerbomb
Marlie: Lancome – La Vie Est Belle

image3 - kopie

We vinden het super leuk om Tags in te vullen en om getagd te worden! Wij taggen zelf Kimberley, Nina & Madeleine.

