7Hegron is een merknaam die ik zelf niet kende, terwijl ik toch al een aantal jaar een product van ze gebruik. Vandaag een review van een haarserum van Hegron, benieuwd waar je dit kunt kopen en wat ik er van vind?

4Hegron is een merk wat te koop is bij de Action. Het flesje kost €2,99 en bevat 75 milliliter. Ik vind het formaat zelf prima, niet te groot en zeker niet te klein. Het is een pompflacon in een plastic verpakking. Heel chique oogt het niet, maar het is wel lekker praktisch! Ik kan het niet kapot laten vallen en je kunt goed zien hoeveel product er nog in de verpakking zit.21

 

Op de voorkant staat dat het een product is voor droog en beschadigd haar. De serum bevat argan olie. Toen ik de ingrediëntenlijst bekeek zag ik dat er ook parfum in verwerkt zit. Zoals je op de rechter foto kunt zien heb ik de serum al een tijdje in gebruik.

3

Hoe werkt het?
Ik gebruik zelf 1 à 2 pompjes serum voor mijn haar. Wanneer ik gedoucht heb gebruik ik de serum op mijn natte/handdoek droge haar. Ik focus me vooral op mijn puntjes omdat die erg droog zijn. Als mijn haar is opgedroogd voelt het direct gladder en zachter aan. Let wel op dat je het serum niet (teveel) bij de wortels van je haar smeert, hierdoor kan je haar vettig lijken!

Conclusie
Ik ben echt fan van deze serum! Hij ruikt heerlijk zoet maar niet overheersend, hij werkt erg goed en de prijs is ook prima. Ik ben zelf met mijn derde flacon bezig. Echt een aanrader!

 

Ben jij al bekend met het merk Hegron en wat vind je van de serum?

