Persoonlijke artikelen vind je niet heel erg vaak terug op onze blog. Voornamelijk vind je persoonlijke posts in de vorm van tags! Vandaag heb ik een keertje een ander soort persoonlijk artikel, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

take_the_day_off_banner

Ik ben sinds april druk bezig met mijn scriptie en werk daardoor zes dagen in de week. Naast vijf dagen in de week bij mijn stagebedrijf te werken heb ik ook nog een zaterdagbaantje. Hierdoor heb ik nog maar één vrije dag in de week. Deze dag staat meestal helemaal volgepland met allerlei dingen.

  1. Uitslapen – De hele week moet ik rond zeven uur uit mijn bed, dit vind ik altijd net iets te vroeg! Daarom slaap ik op mijn vrije dag altijd een beetje uit tot een uurtje of half 10 á 10 uur.
  2. Hardlopen – Ja time to workout! Op mijn vrije dag vind ik het ook altijd fijn om wat aan beweging te doen. Samen met mijn vriend loop ik ongeveer 6 á 7 km.
    FullSizeRender
  3. Leuke dingen doen! – In de middag ga ik meestal iets leuks doen. Winkelen of een dagje naar bijvoorbeeld de dierentuin. Meestal wordt het toch wel shoppen haha. Het centrum van Den Haag is erg dichtbij, dat is dus altijd erg verleidelijk!
  4. Lekker avondeten – Meestal maakt mijn moedertje altijd wat lekkers op zondag. Ook ga ik wel eens lekker uiteten met mijn vriend. Sushi vinden wij altijd erg lekker.
  5. Nagels lakken – Een standaard zondag ritueel is het lakken van mijn nagels voor de aankomende week. Zondag na het eten heb ik altijd lekker de tijd om mijn nagels uitgebreid te verzorgen en te lakken!IMG_6907
  6. Leuke tv programma’s kijken – Op zondagavond zijn er altijd allerlei leuke tv programma’s. Ik vind het altijd erg moeilijk om te kiezen wat ik ga kijken!
  7. Optijd naar bed – Dan begint jammer genoeg de nieuwe week alweer en is het tijd om vroeg naar bed te gaan om de volgende week weer fris en fruitig te beginnen!

Wat doe jij altijd standaard op een vrije dag?

Liefs Marlie

Volg ons via: Instagram: Tamara en Marlie – Bloglovin:Tamara en Marlie

