Let’s be clear: Marlie en ik zijn dól op mini varkentjes. We kunnen er uren naar kijken en schattige foto’s zoeken op internet. We dromen ook allebei om later zo’n lief knorrend ding in huis te hebben rondlopen! Om jullie te overtuigen vandaag een overload aan cuteness.

large

large (7)

large (8)
hihi, deze past wel bij het Nederlandse weer

large (1) large (2) large (3) large (4) large (5) large (6) large (9) large (10) large (11) large (12) large (13) xx (1) xx (2)

Ik voel me gewoon extreem gelukkig na het maken van dit artikel! Wat zijn kleine varkentjes toch ontzettend leuk! Ik weet dat sommigen van jullie het zielig vinden dat zulke beesten als huisdieren worden gehouden, maar ik heb op internet gelezen dat het prima te doen is. Voorlopig blijft het voor mij nog weg zwijmelen bij deze foto’s. Wat vinden jullie van mini varkentjes?

