rozenwaterVandaag heb ik een review van het Rozenwater van Kruidvat eigen merk. Een product die je niet heel vaak voorbij ziet komen online, maar wat juist een ontzettend fijn product is! Lees gauw verder voor meer informatie.

P1080005

De “anno 1975” producten van Kruidvat vielen me al een tijdje op. Toch liep ik vaak door zonder het product verder te bekijken of te kopen. Een tijdje geleden besloot ik dit flesje toch te kopen omdat ik erg nieuwsgierig was naar rozenwater.

De donkerbruine potjes in combinatie met het etiket geven het een wat oudere uitstraling wat perfect past bij het anno 1975 thema. Wanneer je het flesje open draait komt er direct een lekkere rozengeur op je af! Het voelt voor mij een beetje oudbollig, maar toch heeft het wel iets.

P1080011Rozenwater reinigt de huid. Je kunt het gebruiken nadat je je gezicht hebt schoongemaakt. Het gebruik is simpel: je houdt een wattenschijfje tegen de dop aan en je zorgt dat er wat van het rozenwater op je wattenschijfje komt. Vervolgens haal je het wattenschijfje over je hele gezicht. Het is geen vervanging voor make-up remover, daar is het niet sterk genoeg voor. Wel merk ik dat het de achter gebleven restjes make-up goed verwijderd.

Ik gebruik dit product vaak voor het slapen gaan. De ochtend daarna is mijn huid echt een stuk zachter! Het rozenwater komt uit de lijn voor de gevoelige huid. Voor dit potje met 200 ml betaal je slechts €1,99. Al met al ben ik super tevreden over dit product!

