Om mij heen hoor ik altijd veel verschillende meningen over online kleding shoppen. Sommige maken er een leuk dagje van met vriendinnen en speuren het internet af naar leuke items. Andere hebben er niets mee en gaan liever een dagje de stad in. Ik ben erg benieuwd naar jou mening over online shoppen! In dit artikel vertel ik je wat ik vind van online kleding shoppen.

online shoppen

Soms vind ik online shoppen erg handig, bijvoorbeeld als ze iets in de winkel niet meer in m’n maat hebben. Ik zoek het artikel in de webshop en bestel het, vaak heb ik het de volgende dag dan al in huis! Ook kan ik weleens helemaal niet slagen in de winkel en zie ik in de webshop allemaal leuke items!

19c459042958021a87e3fd783544b5fa-1414184279

Verder vind ik het zelf toch altijd veelย leuker om lekker de stad in te gaan en lekker te shoppen. Het trekt mij niet zo om een middagje achter de laptop te gaan zitten en honderden euro’s uit te geven aan kleding. In de stad kan je de kleding zien en passen, iets wat niet kan in een webshop. Vaker heb ik gehad dat ik iets in een webshop had gekocht en het thuis geleverd kreeg en vervolgens het kledingstuk niet paste….. balen…

Kortom ik ben niet zo een groot fan van online shoppen behalve als ik iets niet in de winkel kan vinden!

Wat is jou mening over online shoppen?

Liefs Marlie

Volg ons via: Instagram: Tamara en Marlie – Bloglovin:Tamara en Marlie

