ja (1)

 

Rimmel begrijpt ons vrouwen: er is niets beter dan breakfast in bed. Van de week lakte ik mijn nagels met dit kleurtje van Rimmel.

P1070966Tijdens de kortingsactie van Rimmel bij Kruidvat kocht ik een aantal lakjes. Eén van die lakjes was nummer 873 Breakfast in Bed. Ik ben dol op mintgroene nagellak dus voor ik het door had zat deze kleur al in mijn winkelmandje. P1070975

Vandaag geen uitgebreide review omdat ik denk dat vrijwel iedereen wel een Rimmel nagellakje thuis heeft liggen. Ik kan kort en krachtig zijn: Ik hou van Rimmel, het is absoluut één van mijn favoriete nagellak merken!

P1070974

Dan excuseer ik mezelf maar meteen voor de korte en niet perfect gelakte nagels. Ach, laten we maar gewoon naar de kleur kijken.

Wat vind jij van mintgroene nagellak?

 

