Yeah, summer is coming! Ik kijk al tijden uit naar lekker weer. Heerlijk op een terrasje kunnen zitten en lekker wat drinken of lekker zonnen in een leuke bikini. Vandaag laat ik een aantal bikini trends aan jullie zien!

biknissssss

1. Franjes, vorig jaar waren ze ook al erg populair de bikini’s met franjes. Zelf heb ik er geen één maar ik vind ze wel erg leuk! Ze zijn in allerlei leuke kleurtjes verkrijgbaar.

Ibiza-Fringe-Bikini-bij-Modemusthavescom

 2. Roesjes. Roesjes op je bikinitopje of broekje of op beide zijn helemaal in! Dit is persoonlijk mijn favoriete trend!

turquoise-bikini-bandeau-roesjes-pf-2

3. Printjes, bikini’s met printjes erop zijn ook nog steeds helemaal in, ook zie je steeds meer bloemenprintjes. Ik heb meer effe kleuren bikini’s in felle kleuren. Maar een printje is ook best leuk!

img-thing

4. Bikini’s met grote ritsen en banden.
Bikinitopjes met in het midden grote ritsen en dikke banden zijn ook helemaal hot!

5. Bikini’s met meerdere bandjes.
Als laatste trend de bikini’s met veel bandjes. Ik vind deze bikini erg leuk!

original

De trends die ik heb gevonden vind ik erg veel lijken op die van vorig jaar. Ik vind het wel allemaal leuke trends, bikini’s vind ik sowieso erg leuk, ik moet mezelf altijd inhouden om niet teveel bikini’s te kopen!

Wat is jullie favorieten trend?

Liefs Marlie

Volg ons via: Instagram: Tamara en Marlie – Bloglovin:Tamara en Marlie

