Een tijdje geleden zijn wij voor Lotje getagd voor de Liebster Award. Een tijd geleden hebben wij deze tag ook al eens ingevuld, deze kun je hier terug lezen. Dit keer zijn het weer nieuwe vragen dus het leek ons erg leuk om deze ook in te vullen!

liebster

1. Sinds wanneer blog je al?
Tamara: Sinds januari dit jaar!
Marlie: Sinds januari.

2. Waarom ben je begonnen met een blog?
Dit antwoord hebben we stiekem wel gekopieerd uit de vorige liebster award!
Wij zijn gaan bloggen omdat wij van schrijven houden. Ook vinden wij allerlei verschillende dingen leuk. Tegenwoordig wordt bloggen steeds populairder en zie je veel beautyblogs. Wij proberen op onze blog allerlei verschillende onderwerpen aan te snijden en dit vinden wij zelf erg leuk om te doen! Het idee om samen een blog te starten ontstond tijdens een keuzevak over websites bouwen. We moesten toen individueel een website maken door middel van html. In één van de lessen hadden we het er over dat het leuk zou zijn om samen een blog te hebben, en tadaa!

3. Wat is je favoriete dag van de week?
Tamara: Zaterdag! Uitslapen én de dag erna weer vrij zijn waardoor je ook ’s avonds nog leuke dingen kan doen.
Marlie: Zondag, mijn enigste vrije dag op dit moment!

4. Ben je meer een avond of ochtendpersoon?
Tamara: Avond! Ik ben iemand die véél te vaak op de snooze knop drukt en vervolgens heel erg moet haasten ’s ochtends, oeps!
Marlie: Een avondmens. Ik moet ’s ochtends altijd erg haasten!

5. Wat vind je het allermooist aan jezelf?
Tamara: Ik denk mijn ogen
Marlie: ehm ik ben wel blij met mijn haar.

6. Wat is je lievelingsfilm?
Tamara: Ik hou echt van de (ietwat) foute chickflicks! Mijn favoriete zijn Mean girls en Easy A.
Marlie: The Hangover

7. Wie is jouw inspiratie?
Tamara: Olcay Gulsen! Ik vind haar echt supertof, een stoere en mooie zakenchick die alles goed voor elkaar heeft!
Marlie: Phoe moeilijke vraag, ik heb niet echt iemand waar ik helemaal fan van ben. Net zoals Tamara vind ik Olcay wel een voorbeeld.

8 . In welke kledingzaak kom je het liefst?
Tamara: H&M en Primark
Marlie: Zara, Primark en H&M

9 . Welke kleur nagellak is jouw favoriet?
Tamara: China Glaze – For Audrey, een mintgroen kleurtje
Marlie: Een blauw kleurtje van Sally Hansen ik weet alleen de naam even niet haha

10. Wat is jouw kledingstuk waar je niet zonder kunt?
Tamara: Basic zwarte hemdjes. Ik koop ze bijna altijd bij de Primark voor €3,-. Ik vind ze erg fijn zitten en draag ze graag!
Marlie: Al mijn basic shirtjes!

11. Wat is jouw beauty/fashion geheim?
Tamara: áltijd blush en highlighter gebruiken, ook al heb je erg weinig tijd. Je ziet er dan zoveel stralender uit!
Marlie: Blush gebruiken, zodat je een lekker kleurtje hebt.

Lotje, heel erg bedankt voor de nominatie! En hierbij de meiden die wij nomineren:

Melissa – http://melissalaseur.wordpress.com/
Kim – http://kimdonz.nl/
Marleen – http://madebymarleenx.wordpress.com/
Saraya – http://sarayacallewaert.blogspot.be/
Madeleine – http://www.madebyleine.nl/

Onze vragen:
1. Wat is jouw droombaan?
2. Heb je huisdieren?
3. Wat vind je het leukste aan bloggen?
4. Waarom ben je je blog begonnen?
5. Wat is je favoriete shop-stad?
6. Wat is je favoriete make-up merk?
7. Welke parfum draag je het liefst?
8. Wat vind je het leukste artikel van je eigen blog?
9. Wat is je guilty pleasure?
10. Welk huishoudelijk klusje vind jij vreselijk om te doen?
11. Wat is jouw beauty/fashion geheim?

 

We zouden het super leuk vinden als jullie de vragen overnemen!
Liefs,
Tamara & Marlie

