De afgelopen tijd is het erg druk geweest met werken en afstuderen, wel was het deze maand tijd voor vakantiegeld! Ik heb een aantal keer geshopt lekker geshopt en heb vooral zwarte en witte items gekocht. Ik ben de laatste tijd obsessed van witte en zwarte kleding. Ik kocht niet alleen shirtjes maar ook bikini’s.

Kijk jij mee naar mijn aankoopjes?

Als eerste kocht ik een witte oversized trui bij de H&M. Toen ik de trui kocht vond ik hem al wat groot ogen, dus kocht ik een maat S, maar deze is nog oversized. Het was druk in de stad en in de paskamers dus ik besloot de trui gewoon te kopen, bij de H&M kan je alles tot een maand later terugbrengen, dus dat moest wel goedkomen! De trui was toen ik hem aanhad inderdaad een beetje groot, maar ik vond dit toch wel leuk staan en besloot de trui te houden!

IMG_7108

IMG_6861

Ook vind ik topjes van kant tegenwoordig erg leuk, je zit dit ook steeds vaker! Bij de Primark kocht ik een T-shirt en een topje.

IMG_7114 IMG_7115IMG_7113
Hartstikke leuk voor in de zomer met een bikini eronder! Nu trek ik ze aan met een wit of zwart topje eronder. De topjes zijn we wat korter maar dit vind ik ook juist wel leuk. Ook het prijsje van de shirtjes vond ik erg leuk haha, 5 en 8 euro waren deze topjes.

Bij Zara kocht ik vorige week zondag een topje met een opengesneden achterkant. Dit is ook een trend die je steeds vaker ziet! Bij Primark had ik het al een aantal keer voorbij zien komen maar steeds was die nÊt niet wat ik zocht! Bij Zara kon ik wel slagen en kocht ik dit T-shirt.

IMG_7109IMG_7110
Ahhh i love this shirt! Kan niet wachten totdat het zomer is en ik een lekker kleurtje heb en dit shirtje kan dragen.

Nog een simpel zwart topje van Primark voor 11 euro.

IMG_7111IMG_7112

De blousjes met lange mouwen van Primark vind ik ook altijd er fijn, ik had al een tijdje een zwarte, in mijn vorige outfitpost had ik de mintgroene blouse aan en nu heb ik er nog een witte blouse bijgekocht, altijd handig!
IMG_7116

Ik ben ook verslaafd aan het kopen van bikini’s, ik zie altijd zoveel leuke bikini’s maar wil er nooit veel kopen omdat je een bikini in Nederland niet erg vaak nodig hebt, helaas!Laatst maakte ik ook een artikel over de bikini trends van 2015. Toch kon ik het niet laten om twee bikini’s mee naar huis te nemen.
IMG_7106
IMG_7107

De bovenste bikini is van de Primark een perzik oranje kleurtje! En de zwarte bikini is van de H&M, ik heb al een aantal jaar dezelfde zwarte bikini en trek deze elke vakantie weer aan deze is nu wel een beetje op z’n eind aan het raken. Ik vond het daarom een goed excuus om deze bikini te kopen en mijn oude zwarte bikini te vervangen.

Het laatste item wat ik nog laat zien in deze shoplog is een spijkerbroek die ik ook kocht bij de H&M. Gewoon een standaard skinny jeans voor maar 20 euro, past overal bij!

IMG_7119IMG_7121

Welk item vind jij het leukst?

Liefs Marlie

Volg ons via: Instagram: Tamara en Marlie – Bloglovin:Tamara en Marlie

