Een wereld zonder youtube kan ik me eigenlijk niet meer indenken. Tuurlijk hou ik er van om tv-programma’s en films te kijken, maar zonder youtube zou ik ook niet meer kunnen. De laatste tijd kijk ik vooral veel vlogs. Het leven van een ander bekijken blijft gewoon leuk! Ja, ik ben gewoon verslaafd aan vlogs! Lees verder om er achter te komen wie mijn favoriete vloggers zijn!

yt

 De vloggers die ik noem staan in willekeurige volgorde!

Mascha: vloggloss

Ik denk dat iedereen Beautygloss en Vloggloss wel kent, dus ik zal het kort houden. Mascha doet leuke dingen, laat regelmatig haar make-up en kleding zien en praat gewoon erg leuk voor de camera.

Monica Geuze

Monica is de DJ van Ronnie Flex en heeft pas geleden ook haar eerste single uitgebracht. Ze gaat naar feestjes, hangt dagen in bed en houdt van eten. Love it! Ik vind het altijd heerlijk om naar de vlogs van Monica te kijken, ze is zo lekker eerlijk en nuchter!

Manon Tilstra (voorheen todaysbeauty)

De vlogs van Manon kijk ik ook vrijwel altijd. Ik vind het een knappe meid, haar make-up en haar zit gewoon áltijd perfect! Ze vlogt niet dagelijks, waardoor je vooral de drukkere en leuke dagen uit haar leven ziet. Soms vlogt ze ook een ‘thuiswerk dagje’ en ook die zijn leuk!

Willemijn & Martine: 2wmn

Willemijn en Martine vloggen slechts af en toe maar ik vind het zulke leuke meiden om naar te kijken! Ze zijn altijd vrolijk en kletsen honderduit in hun filmpjes. En de jingle van de vlogs blijft áltijd in mijn hoofd hangen.

Laura Ponticorvo

Ik volg Laura nog niet zo lang. Ik kende haar al van het televisie programma mijn vieze, vette, vervelende verloofde en een paar maanden geleden kwam ik haar kanaal per toeval tegen op youtube. Sinds dien kijk ik haar vlogs en filmpjes. Laura komt over als een onwijs lieve en gezellige vrouw. Ze houdt er van om lekker op pad te gaan en leuke dingen te doen, echt een aanrader dus!

Dit waren mijn 5 favoriete vloggers. Kijk jij graag naar vlogs? En wie zijn jouw favoriete vloggers?

