Net als ieder ander meisje hou ik erg van shoppen. Shoplogs vind ik op andere blogs één van de leukste blogposts om te lezen. Vaak ben ik even gauw in de stad (bijvoorbeeld tijdens mijn pauzes) en koop ik steeds één of twee kleinere items. Vandaag laat ik je zien wat ik de afgelopen tijd gekocht heb.

shoplog1

We beginnen met de bovenstaande slippertjes. Ik heb de zomer al in m’n bol en kan in de zomer niet zonder zulke simpele rubberen slippertjes. Deze hebben een mooi lichtroze/champagne kleurtje en komen van de Primark. Ik heb het bonnetje helaas niet meer, maar volgens mij waren ze €2,-. tablethoes2tablethoes1De bovenstaande tablethoes moet ik stiekem nog binnen krijgen, maar ik heb van de week een nieuwe tablet gekocht! Ik heb er lang over getwijfeld, maar ik vind het toch ontzettend handig (en vooral leuk) om een goed werkende tablet te hebben. Het hoesje heb ik voor €5,14 op ebay gekocht.
jas

De zomer komt eraan, dus wat doe ik? Juist, een winterjas kopen. Tijdens het online shoppen kwam ik bovenstaande winterjas in de sale tegen voor €10,- dat kon ik natuurlijk niet laten liggen!

shoplog2

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een nieuwe portemonnee. Veel geld wilde ik er niet aan uitgeven (ik bedoel: er moet toch nog wel iets in kunnen!). Laatst liep ik toevallig in de Sacha omdat een vriendin van mij op zoek was naar nieuwe schoenen, toen ik langs de portemonnees liep. Ik ben, hoe fout het ook is, gek op dierenprintjes! De neutrale grijze kleur maakt het voor mij af.shoplog3

En dan de binnenkant! Knalroze! In het midden zie je nog zo’n touwtje wat je aan de zijkant van je portemonnee kan doen zodat je het als een soort ‘tasje’ vast kan houden. Ik doe dit verder niet, maar het is wel een leuk detail. De portemonnee kost €14,99.

geshopt 2

hmprodDit jurkje kocht ik bij de H&M voor maar €9,90! De onderste foto komt van de site van de H&M zodat je een beeld hebt bij het model van de jurk. Ik vond in de winkel de oranje/zalm kleurige stiekem wat leuker, maar die scheen door! De blauwe kleur vond ik ook wel een leuk zomers kleurtje en voor die prijs kan je hem niet laten liggen toch? geshopt 3 (1)geshopt 3 (2)

Dit shirtje komt van de Primark en ik ben erg echt gek op! Volgens mij is het zo’n hate it or love it shirt. Mijn vriend vindt hem stom, maar ik draag hem graag! Volgens mij kocht ik hem voor €7,-geshopt

En als laatste heb ik nog make-up gekocht. Wel lekker budgetproof! Ik vond de kwasten er super schattig uit zien dus ik besloot ze mee te nemen. Ik heb al een andere blush kwast van essence en die bevalt prima! Ook kocht ik een nieuwe lipstick en een nieuwe blush. Van de blush hebben jullie al een review kunnen lezen.

Dit waren mijn geshopte spulletjes van de laatste tijd. Ik moet heel eerlijk bekennen: op het moment dat dit online staat heb ik stiekem al weer een paar nieuwe items gekocht, oeps! 😉

