Al een tijdje is er niets op onze blog verschenen omdat wij het allebei erg druk hebben met werk en school. Er is hierdoor weinig tijd om artikelen te schrijven. Lees hier hoe het nu verder gaat!

bloemen

Ik ben inmiddels afgestudeerd en heb mijn diploma binnen, yesss! Nog steeds ben ik druk aan het werk, ik werk nu vier dagen in de week en heb het daardoor nog steeds best druk. Wel wil ik weer meer artikelen gaan schrijven op onze blog.

Omdat fashion mij meer interesseert dan beauty wil ik mij meer gaan richten om fashion artikelen zoals outfits en shoplogs en tags vind ik ook altijd erg leuk om te doen!

Hebben jullie nog artikelen die jullie graag willen lezen? Of weten jullie tags die erg leuk zijn? Laat dit dan achter in de reacties hier beneden.

Liefs Marlie

Volg ons via: Instagram: Tamara en Marlie – Bloglovin:Tamara en Marlie

