Kijk je mee naar mijn outfit?

IMG_7538

 

 

IMG_7528

Dit was mijn outfit, in de zomer vind ik het altijd erg leuk om witte items te dragen. Vooral als je bruin bent staat wit leuk! Vandaag koos ik voor een simpele outfit, wit shirt en spijkerbroek. Hieronder volgen nog wat details. Het shirt is van Zara en is aan de achterkant opengewerkt.

IMG_7529

IMG_7530

Ik wist eerst niet zo goed of deze sandalen mij leuk zouden staan en wat ik er van moest vinden. Aangezien de sandalen maar 6 euro waren bij Primark vond ik het de moeite wel waard om te mee te nemen. Om af en toe aan te trekken vind ik ze erg leuk, weer eens iets anders!

IMG_7533

Dit kettinkje kreeg ik van mijn oma omdat ik m’n diploma heb behaald!

Details:
Shirt – Zara
Broek – H&M
Schoenen – Primark
Ketting – van Rycke Paris
Riem – Gucci

Liefs Marlie

Volg ons via: Instagram: Tamara en Marlie – Bloglovin:Tamara en Marlie

