ikeabegin

Ikea is een winkel waar ik graag kom. Ik vind het heerlijk om alle spulletjes te bekijken en inspiratie op te doen in de kamers die ze gemaakt hebben. Dat ik er altijd verdwaal en met rotzooi thuis kom wat ik niet nodig heb zullen we maar even vergeten ;-). Vandaag deel ik mijn wishlist van dit moment met jullie!

helmer 29.95 ; 3 kleuren

Allereerst dit Helmer kastje. Ik heb er zelf al twee die ik voornamelijk gebruik om “handige dingen”, lees: rommel, in te bewaren. Een derde kastje wil ik er graag bij kopen om mijn make-up in te bewaren. Dit kastje is verkrijgbaar in drie kleuren: wit, zilver en rood en kost €29,95.

antonius-ladeinzet-wit__09445_PE085944_S4

Om het Helmerkastje handig in te delen wil ik zulke ladeverdelers kopen. Dit is een ‘Antonius ladeinzet’ en kost slechts €1,50.

schapenvacht 34.95

 

Jaja, jullie konden het misschien al raden maar zo’n schapenvachtje staat ook nog hoog op mijn wishlist! De foto hierboven is de duurdere versie van €34,95. Je hebt ook een vachtje voor €9,95, maar die is minder zacht en aaibaar. Voor nu wil ik zo’n vachtje voor over mijn bureaustoel. Later wil ik één (of twee?) mooie grote stoelen waar ik zo’n vachtje in kan leggen.

kludd-memobord__38789_PE130697_S4 luns-schrijf-magneetbord-zwart__0240396_PE380050_S4

Een memobord. De linker kost €14,95 en is te gebruiken met whiteboard stiften. De rechter kost €17,95, is magnetisch en er kan met krijtjes worden opgeschreven. Altijd handig!

bräcla geurkaars 2.99 voor 3Als laatste geurkaarsen! Ik zag dit setje Bräcla geurkaarsen in het roze, super leuk! Je betaalt maar €2,99 voor de set van 3.

 

Wat vinden jullie van deze items? Zijn er nog dingen van Ikea die op jouw wishlist staan?